امروز:۲۶ /۰۶ /۱۳۹۸

پایان نامه ها – مدیریت

//پایان نامه ها – مدیریت

پایان نامه ها – مدیریت

 

  1. بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان در بیمه¬های زندگی طبق مدل سروکوال (مطالعه موردی: بیمه ایران شهر قزوین) … نگارنده:مریم خلج … استاد راهنما:دکتر رضا شعبان‌نژادخاص … استاد مشاور:دکتر محسن ترابیان
  2. بررسی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران بر وفاداری آنها (مطالعه موردی: دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی شهر رشت) … نگارنده:محدثه غلامی اشکیکی …استاد راهنما:دکتر تیمور آقایی …استاد مشاور:دکتر فرجام کایدپور
  3. بررسی بهره وری بانک اقتصادنوین ازطریق مدیریت ارتباط بامشتری(موردمطالعه: شعبه تاکستان ) … نگارنده:آرزو رحمانی …استاد راهنما:دکتر منصوره گل میمی … استاد مشاور:دکترمهدی شعبان زاده
  4. . برآورد تابع هدانیک قیمت لپ‌تاپ در بازار تهران … نگارنده:امیر رحمانی … استاد راهنما:دکتر منصوره گل‌میمی … استاد مشاور:دکتر محمدرضا پاکروان
  5. ارائه الگویی برسنجش رضایت‌مندی مشتریان بانک ملت (مطالعه موردی: شهر تاکستان) … نگارنده:زهره رحمانی …استاد راهنما:دکتر منصوره گل میمی … استاد مشاور: دکتر مهدی شعبان­زاده
  6. شناسایی رابطه بین عملکرد مدیریت محیطی بر روی عملکرد مالی در شرکت‌های چندملیتی … نگارنده:زهره شریفی …استاد راهنما: دکتر رضا شعبان نژاد … استاد مشاور:دکتر محمدرضا پاکروان
  7. بررسی نقش بازاریابی داخلی بر صورت‌های مالی شرکت‌های بازرگانی استان قزوین با تأکید بر بازارگرایی … نگارش:علی زارع‌پور …استاد راهنما: دکتر آقایی …استاد مشاور: دکتر کایدپور
  8. . بررسی تأثیر بازاریابی رسانه‌ی اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری برند در مشتریان فروشگاه‌های دیجیتالی در تهران … نگارش:فاطمه رضایی … استاد راهنما:دکتر تیمور آقایی …استاد مشاور:دکتر مهدی شعبان زاده
  9. بررسی رابطه‌ی بین بازارگرایی و موفقیت محصول جدید (مطالعه‌ی موردی: شرکت‌های فعال رایانه‌ای کرج) … نگارش:فرشته استاد …استاد راهنما:دکتر منصوره گل میمی …استاد مشاور:دکتر مهدی شعبان زاده
  10. .بررسی رابطه بین خدمات الکترونیکی بر میزان رضایتمندی مشتریان موردمطالعه:(سازمان تأمین اجتماعی استان قزوین)… نگارنده کیوان رحمانی … استاد راهنما : دکتر رضا شعبانژاد : استاد مشاور: دکتر محسن ترابیان
  11. .بررسی تأثیر ابعاد شخصیت برند بر رضایت مشتریان فروشگاه هایپرمارکت قزوین … نگارنده:محمد احمدی …استاد راهنما:دکتر منصوره گل میمی …استاد مشاور: دکتر مهدی شعبانزاده
  12. .بررسی عملکرد بازاریابی در صنعت بیمه استان قزوین با رویکرد کارت امتیازی متوازن (BSC) … نگارنده:محمدعلی پارساپور … استاد راهنما: دکتر تیمور آقایی …استاد مشاور: دکتر فرجام کایدپور
  13. .شناسایی رابطه بین دانش مالی در عملکرد افراد (مطالعه موردی : موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی تاکستان)… نگارش:رضا یاری درمشکانلو … استاد راهنما:دکتر فرید عسگری …استاد مشاور: دکتر محمدرضا پاکروان
  14. .بررسی تأثیر سبک­های تصمیم­گیری مدیران بر عملکرد مدارس (موردمطالعه: مدارس مقطع دبیرستان شهرستان ساوجبلاغ) … نگارنده: مهدی طالبی … استاد راهنما: دکتر کامیار کاوش …استاد مشاور: دکتر جمال الدین حسینی غنچه
  15. بررسی تأثیر تاکتیک­های بازاریابی رابطه‌مند بر رضایت مشتریان بیمه آسیا (مطالعه موردی:شهر قزوین) … نگارنده:مینا نجفی …استاد راهنما:دکتر تیمور آقایی …استاد مشاور:دکتر مهدی شعبان زاده
  16. بررسی اثر فرهنگ بازاریابی چندبعدی بر عملکرد شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات گردشگری در استان تهران … نگارنده:نیلوفر یاراحمدی … استاد راهنما: دکتر منصوره گل‌میمی …استاد مشاور: دکتر مهدی شعبان‌زاده
  17. .جایگاه‌یابی برند بانک‌ها و ترسیم نقشه ادراکی رقبا از دیدگاه مشتریان (مطالعه موردی بانک مهر اقتصاد در استان قزوین) … نگارنده:هادی محمدی … استاد راهنما:دکتر رضا شعبان‌نژاد خاص …استاد مشاور:دکتر محمدرضا پاکروان
  18. بررسی رابطه مسئولیت اجتماعی و اقتصادی با عملکرد مالی با تکیه بر نقش میانجی نوآوری (مطالعه موردی: شرکت مهندسی و توسعه نفت) … نگارش: افسانه بهارلو ….استاد راهنما: دکتر کامیار کاوش  ….استاد مشاور: دکتر مهدی شعبانزاده
  19. تأثیر شاخص‌های کلان مالی و اقتصادی بر عملکرد بانک انصار و مقایسه با بانک‌های برتر کشور … نگارنده:امید سلام اللهی … استاد راهنما:دکترمنصوره گلمیمی … استاد مشاور:دکتر محمدرضا پاکروان
  20. بررسی رویکرد خرید آنی مصرف کنندگان شهری از دست‌فروشان خیابانی در تهران مطالعه موردی متروی تهران… نگارنده:فرزاد ناصری خیاوی … استاد راهنما:دکتر کامیار کاووش … استاد مشاور:دکتر محمدرضا پاکروان
  21. بررسی حاشیه بازاریابی و تعیین مسیر بازاریابی انگور و کشمش در شهرستان تاکستان … نگارنده:کبری شهبازی …استاد راهنما:دکتر منصوره گل میمی …استاد مشاور:دکتر مهدی شعبان زاده
  22. بررسی تأثیر خصوصی‌سازی بر عملکرد بانک ملت استان قزوین … نگارش:محرم نورویی … استاد راهنما:دکتر رضا شعبان‌ نژاد خاص …استاد مشاور: دکتر محمدرضا پاکروان
  23. مدیریت تعارض و تأثیر آن در بهره‌وری سازمانی شرکت گاز استان ایلام … نگارنده:محسن نژاد قنبر … استاد راهنما:دکتر رضا شعبان نژاد … استاد مشاور:دکتر محمدرضا پاکروان
  24. تأثیر شاخص‌های کلان اقتصادی بر عملکرد بانک‌ها با تمرکز بر رویکرد تحلیل پوششی داده‌ها (مطالعه موردی: بانک کشاورزی) ….. نگارش:احسان هژبری نمین …. استاد راهنما: دکتر منصوره گلمیمی ….استاد مشاور: دکتر رسول لطفی
  25. بررسی و تحلیل عوامل دموگرافیک بر تصمیم خرید سبز(بررسی موردی شهر تهران) …… نگارنده:آمنه نجفی کیارودی …… استاد راهنما:دکتر  موسی احمدی ….. استاد مشاور: دکتر  رسول لطفی
  26. شناسایی و بررسی  عوامل مؤثر بر رضایت و اعتماد مشتریان تجارت الکترونیک در شرکتهای بیمهای  استان قزوین …..نگارنده:بهناز احمدی ….. استاد راهنما: دکتر منصوره گل میمی  ….. استاد مشاور: دکتر مهدی شعبانزاده
  27. تأثیر ارزش ویژه برند بر موفقیت شرکت‌های پیمانکار در مناقصات(موردمطالعه: شرکت پیمانکاری جهاد نصر زنجان) …. نگارنده:رباب یوسفی …. استاد راهنما: آقای دکتر محمدحسن کارگر …… استاد مشاور: آقای دکتر غلامرضا رضایی
  28. نقش ابراز هویت مصرف کننده از طریق برند بر ایجاد روابط برند(مورد مطالعه بانک آینده اصفهان ) ….. نگارنده:امید کشاورزی ….. استاد راهنما :دکتر فرید عسگری …..استاد مشاور :دکتر رسول لطفی
  29. بررسی و تحلیل عوامل تأثیرگذار در رفتار خرید سبز در مصرف‌کنندگان ایرانی (بررسی موردی شهر تهران) …… نگارنده:ستار ناصری کوه بنانی …..استاد راهنما: دکتر موسی احمدی …. استاد مشاور: دکتر رسول لطفی
  30. راهبردهای توسعه صادرات در صنایع پلاستیک و پلیمر ایران ….. نگارش: ستاره برادران اقبال …. استاد راهنما:دکتر کامیار کاوش ….. استاد مشاور: دکتر محمدرضا پاکروان
  31. تأثیر مهارت‌های فناوری اطلاعات بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی چابکی سازمانی ….. نگارنده: شاهین قزلباش ….استاد راهنما:دکتر اکبر بهمنی  …… استاد مشاور: دکتر یاسر قلی زاده
  32. رابطه بین مسئولیت‌پذیری اجتماعی و بازده دارایی‌ها با مدیریت سود در شرکت‌های پذیرفته‌شده در بازار سرمایه ایران …. نگارش:فاطمه جمالی ….. استاد راهنما:دکتر فرزانه خلیلی ….. استاد مشاور: دکتر غلامرضا رضایی
  33. بررسی رابطه بین مدیریت منابع انسانی قابلیت محور و جهت‌گیری کارآفرینانه بر عملکرد سازمان با توجه به نقش تعدیل‌کنندگی نوآوری دوجانبه گرا (موردمطالعه: سازمان تأمین اجتماعی تهران بزرگ) …. نگارش: محمد رحمانی …. استاد راهنما:دکتر علی‌اکبر بهمنی …. استاد مشاور: دکتر احسان مصداقی
  34. بررسی ارتباط بین رقابت‌پذیری در بازار محصول و اهرم مالی با مدیریت سود در شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران …. نگارش: مریم افشاری میرک …. استاد راهنما: دکتر فرزانه خلیلی ….. استاد مشاور: دکتر غلامرضا رضائی
  35. تأثیر دانش مالی مدیران بر اهداف سازمانی (مورد مطالعه سازمان تأمین اجتماعی) …. نگارش: مریم خداشناس ….استاد راهنما:دکتر محمد حسن کارگر …. استاد مشاور:دکتر محمدرضا پاکروان
  36. رابطه بین مالکیت نهادی و ریسک عملیاتی بر ساختار سرمایه در شرکت‌های صنعت دارویی و شیمیایی پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران … نگارش:مریم قربانی ….. استاد راهنما: دکتر فرزانه خلیلی ….. استاد مشاور: دکتر غلامرضا رضائی
  37. تأثیر رویه‌های دانش سازمانی بر عملکرد شرکت با نقش چابکی سازمانی (مورد مطالعه: بانک تجارت) …. نگارش:موسی آفتابی همپا … استاد راهنما:دکتر فرید عسگری …. استاد مشاور: دکتر یاسر قلی زاده
  38. تأثیر سرمایه اجتماعی بر عملکرد مالی از طریق فعالیت‌های کارآفرینی در شرکت‌های شهر صنعتی سفیدرود رشت …. نگارش:نادیا دشتی … استاد راهنما:دکتر موسی احمدی … استاد مشاور:دکتر مهدی شعبان‌زاده
  39. تأثیرات به‌کارگیری مدیریت ریسک در مرحله برنامه‌ریزی بر عملکرد پروژه‌های عمرانی در ایران ….. نگارش:ندا ایوبی …. استاد راهنما: دکتر موسی احمدی …. استاد مشاور: دکتر مهدی شعبانزاده
  40. تأثیر ارزش درک شده از اپلیکشن ها موبایل بر وفاداری الکترونیکی با نقش میانجی اعتماد و رضایت الکترونیکی(بانک کوثر در شهر تهران) …. نگارش احسان حجتی نژاد … استاد راهنما: دکتر فرید عسگری ….استاد مشاور : دکتر سید جلال الدین حسینی غنچه
  41. تأثیر بازاریابی آنلاین و تمایلات رفتاری بر نگرش مشتریان با مداخله‌گری متغیر جنسیت مشتریان (مطالعه موردی : مشتریان شرکت دیجی کالا) …. نگارنده : ایمان برخورداری …. استاد راهنما : دکتر آرش حاج کریمی …. استاد مشاور:دکتر محسن ترابیان
  42. بررسی تأثیر سبک‌های مدیریت تعارض بر کیفیت روابط بین سازمانی با توجه به نقش تعدیلگر میزان تعارضات در پروژه‌های ساختمانی … نگارنده: آتیه محمدی خوشرو نوبیجاری …. استاد راهنما: دکترکامیارکاوش …. استاد مشاور:دکتر فاطمه علیجانی
  43. عنوان تأثیر استقلال مدیران، سیاست‌های سازمانی و کنترل استراتژیک بر اثربخشی سازمانی (صنعت خودرو) …. نگارش:حامد پارسابافرانی … استاد راهنمای اول: دکتر موسی احمدی …. استاد راهنمای دوم: دکتر سعیدمحمدلو …استاد مشاور:دکتر الیاس شیوانیان
  44. تأثیر دلبستگی برند بر وفاداری برند با نقش میانجی ایجاد مشارکت (مورد مطالعه: بانک مسکن) … نگارش:حجت یوسفی ….استاد راهنما:دکتر منصوره گل میمی ….استاد مشاور: دکتر الیاس شیوانیان
  45. شناسایی عوامل مؤثر بر تاخیرات زمانی در پروژه های عمرانی(نمونه موردی: استان قزوین) … نگارنده:روح ا… رازقی ….استاد راهنما:دکتر آرش حاجی کریمی …. استاد مشاور:دکتر رسول لطفی
  46. تأثیر بروکراسی سازمانی و ارتباطات سازمانی برسرعت تغییرات استراتژیک با در نظر گرفتن نقش کنترل استراتژیک و مالی (موردمطالعه:بانک‌های دولتی در شهر قزوین) …. نگارش:زیبا ابو ترابی …. استاد راهنما: آقای دکتر فرید عسگری ….استاد مشاور :آقای دکتر یاسر قلی زاده
  47. تأثیر محیط خدمت و کیفیت خدمات بر تمایلات رفتاری مشتریان(مورد مطالعه: هتل های چهار و پنج ستاره شهر تهران ) … نگارنده: ساناز سلیقه خواه …. استاد راهنما: دکتر محمد حسن کارگر …. استاد مشاور: دکترپرویز نصیری
  48. تأثیر ویژگی‌های جوامع برند آنلاین بر پاسخ رفتاری مشتریان با نقش میانجی مشارکت مشتری مورد مطالعه: هتل‌های چهار ستاره و پنج ستاره شهر قزوین …. نگارش:سپیده طاهرخانی …. اساتید راهنما :دکتر تیمور آقایی دکتر محمود صمدی ….استاد مشاور: دکتر یاسر قلی زاده آتانی
  49. ارائه مدل بهینه سرمایه¬گذاری در بورس اوراق بهادار با مقایسه الگوریتم ژنتیک و الگوریتم رقابت استعماری …. نگارنده:سیدابوالفضل ابوطالبی …. استاد راهنما:دکتر بابک حاجی کریمی …. استاد مشاور: دکتر یاسر قلی¬زاده
  50. شناسایی میزان تأثیر عناصر کلیدی بیلبوردهای تبلیغاتی بر مصرف‌کنندگان و اولویت‌بندی آن‌ها با استفاده از تکنیک AHP … نگارنده : شهرام رحمانی …. استاد راهنما : دکتر فرید عسگری …. استاد مشاور : دکتر سید جلال‌الدین حسینی غنچه
  51. تأثیر بازار محوری بر عملکرد صادراتی با تأکید بر نقش میانجی تعهد رفتاری و ارتباطات (مطالعه موردی: شرکت‌های مواد غذایی شهر تهران) …. نگارش:علیرضا نیری …. استاد راهنما:دکتر فرزانه خلیلی …. استاد مشاور: دکتر مهدی شعبان زاده
  52. تحليل رفتار بصري مصرف‌کنندگان در انتخاب محصولات کم‌دوام …. نگارش : فاطمه اشرفی …. استاد راهنما:دکتر محمدحسن کارگر دکتر داود حسین‌آبادی ساده …. استاد مشاور: دکتر احسان مصداقی
  53. تعهد مشتری به برندهای لوکس: سوابق و عواقب … نگارش : فاطمه پیرمحمدی …. استاد راهنما: دکتر محمود صمدی ….استاد مشاور: دکتر محمدرضا پاکروان
  54. شناسایی موانع جذب سرمایه‌گذار در صنایع خودروسازی … نگارنده:کامبیز درشته …. استاد راهنما:دکتر فرید عسگری…..استاد مشاور:دکتر مهدي شعبان زاده
  55. بررسی میزان اثرگذاری مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها بر روی ارتقاء نام تجاری (مورد مطالعه: صنایع خودروسازی) …. نگارنده: کیاوش کاظمی شیخ شبانی … استاد راهنما:دکتر فرید عسگری …. استاد مشاور:دکتر سید جلال‌الدین حسینی غنچه
  56. تعامل مشتری با برندهای رسانه‌های اجتماعی گردشگری …. نگارش:متین ستوده روان … استاد راهنما: دکتر رضا شعبان نژاد…. استاد مشاور:دکتر محمدرضا پاکروان
  57. تأثیر لوگوی ناقص بر ادراک مشتری از شرکت (برند اپل) …. نگارش: محمدجواد پیمان …. استاد راهنما:دکتر محمدحسن کارگر دکتر داود ساده ….استاد مشاور: دکتر سید جلال‌الدین حسینی غنچه
  58. تأثیر انگیزه انطباق ناپذیری و تأثیر اجتماعی بر تمایل مشتریان به پذیرش بانکداری الکترونیک با نقش میانجی انتظارات مشتریان (مطالعه موردی: بانک کوثر) …. نگارش: محمد طباق فر ….استاد راهنما: دکتر آرش حاجی کریمی ….استاد مشاور:دکتر سیدجلال الدین حسینی غنچه
  59. تأثیر فعالیت‌های بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بر ارزش برند و پاسخ رفتاری مشتریان (مطالعه موردی: شرکت KWC ) ….. نگارش:محمد عظیمی ….استاد راهنما:دکتر آرش حاج کریمی … استاد مشاور:دکتر سید جلال الدین حسینی غنچه
  60. تأثیر انواع ارزش درک شده مشتری بر نتایج رفتاری مشتریان با نقش میانجی رضایت مشتریان(موردمطالعه: فروشگاه کوروش) … نگارش : محمدعلی ابره دری …استاد راهنما : دکتر موسی احمدی دکتر سعید محمد لو ….استاد مشاور:دکتر ایرج نجفی
  61. نقش تجارت الکترونیک بر رضایت و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: شرکت ایساکو منطقه غرب کشور) … نگارنده:وحید کلهر ….استاد راهنما: دکتر علیرضا اسلامبولچی …. استاد مشاور: دکتر مهسا نادی فر
  62. شناسایی عوامل مؤثر در نوآوری ساختار سازمانی صنایع بیمه (بیمه معلم) … نگارنده : ولی مسعودی …. استاد راهنما : دکتر بابک حاجی کریمی ….استاد مشاور : دکتر یاسر قلی زاده
  63. بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان در بیمه¬های زندگی طبق مدل سروکوال (مطالعه موردی: بیمه ایران شهر قزوین) … نگارنده:مریم خلج … استاد راهنما:دکتر رضا شعبان‌نژادخاص … استاد مشاور:دکتر محسن ترابیان
  64. بررسی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران بر وفاداری آنها (مطالعه موردی: دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی شهر رشت) … نگارنده:محدثه غلامی اشکیکی …استاد راهنما:دکتر تیمور آقایی …استاد مشاور:دکتر فرجام کایدپور
  65. بررسی بهره وری بانک اقتصادنوین ازطریق مدیریت ارتباط بامشتری(موردمطالعه: شعبه تاکستان ) … نگارنده:آرزو رحمانی …استاد راهنما:دکتر منصوره گل میمی … استاد مشاور:دکترمهدی شعبان زاده
  66. . برآورد تابع هدانیک قیمت لپ‌تاپ در بازار تهران … نگارنده:امیر رحمانی … استاد راهنما:دکتر منصوره گل‌میمی … استاد مشاور:دکتر محمدرضا پاکروان
  67. ارائه الگویی برسنجش رضایت‌مندی مشتریان بانک ملت (مطالعه موردی: شهر تاکستان) … نگارنده:زهره رحمانی …استاد راهنما:دکتر منصوره گل میمی … استاد مشاور: دکتر مهدی شعبان­زاده
  68. شناسایی رابطه بین عملکرد مدیریت محیطی بر روی عملکرد مالی در شرکت‌های چندملیتی … نگارنده:زهره شریفی …استاد راهنما: دکتر رضا شعبان نژاد … استاد مشاور:دکتر محمدرضا پاکروان
  69. بررسی نقش بازاریابی داخلی بر صورت‌های مالی شرکت‌های بازرگانی استان قزوین با تأکید بر بازارگرایی … نگارش:علی زارع‌پور …استاد راهنما: دکتر آقایی …استاد مشاور: دکتر کایدپور
  70. بررسی تأثیر بازاریابی رسانه‌ی اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری برند در مشتریان فروشگاه‌های دیجیتالی در تهران … نگارش:فاطمه رضایی … استاد راهنما:دکتر تیمور آقایی …استاد مشاور:دکتر مهدی شعبان زاده
  71. بررسی رابطه‌ی بین بازارگرایی و موفقیت محصول جدید (مطالعه‌ی موردی: شرکت‌های فعال رایانه‌ای کرج) … نگارش:فرشته استاد …استاد راهنما:دکتر منصوره گل میمی …استاد مشاور:دکتر مهدی شعبان زاده
  72. بررسی رابطه بین خدمات الکترونیکی بر میزان رضایتمندی مشتریان موردمطالعه:(سازمان تأمین اجتماعی استان قزوین)… نگارنده کیوان رحمانی … استاد راهنما : دکتر رضا شعبانژاد : استاد مشاور: دکتر محسن ترابیان
  73. بررسی تأثیر ابعاد شخصیت برند بر رضایت مشتریان فروشگاه هایپرمارکت قزوین … نگارنده:محمد احمدی …استاد راهنما:دکتر منصوره گل میمی …استاد مشاور: دکتر مهدی شعبانزاده
  74. بررسی عملکرد بازاریابی در صنعت بیمه استان قزوین با رویکرد کارت امتیازی متوازن (BSC) … نگارنده:محمدعلی پارساپور … استاد راهنما: دکتر تیمور آقایی …استاد مشاور: دکتر فرجام کایدپور
  75. شناسایی رابطه بین دانش مالی در عملکرد افراد (مطالعه موردی : موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی تاکستان)… نگارش:رضا یاری درمشکانلو … استاد راهنما:دکتر فرید عسگری …استاد مشاور: دکتر محمدرضا پاکروان
  76. بررسی تأثیر سبک­های تصمیم­گیری مدیران بر عملکرد مدارس (موردمطالعه: مدارس مقطع دبیرستان شهرستان ساوجبلاغ) … نگارنده: مهدی طالبی … استاد راهنما: دکتر کامیار کاوش …استاد مشاور: دکتر جمال الدین حسینی غنچه
  77. بررسی تأثیر تاکتیک­های بازاریابی رابطه‌مند بر رضایت مشتریان بیمه آسیا (مطالعه موردی:شهر قزوین) … نگارنده:مینا نجفی …استاد راهنما:دکتر تیمور آقایی …استاد مشاور:دکتر مهدی شعبان زاده
  78. بررسی اثر فرهنگ بازاریابی چندبعدی بر عملکرد شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات گردشگری در استان تهران … نگارنده:نیلوفر یاراحمدی … استاد راهنما: دکتر منصوره گل‌میمی …استاد مشاور: دکتر مهدی شعبان‌زاده
  79. جایگاه‌یابی برند بانک‌ها و ترسیم نقشه ادراکی رقبا از دیدگاه مشتریان (مطالعه موردی بانک مهر اقتصاد در استان قزوین) … نگارنده:هادی محمدی … استاد راهنما:دکتر رضا شعبان‌نژاد خاص …استاد مشاور:دکتر محمدرضا پاکروان
  80. بررسی رابطه مسئولیت اجتماعی و اقتصادی با عملکرد مالی با تکیه بر نقش میانجی نوآوری (مطالعه موردی: شرکت مهندسی و توسعه نفت) … نگارش: افسانه بهارلو ….استاد راهنما: دکتر کامیار کاوش  ….استاد مشاور: دکتر مهدی شعبانزاده
  81. تأثیر شاخص‌های کلان مالی و اقتصادی بر عملکرد بانک انصار و مقایسه با بانک‌های برتر کشور … نگارنده:امید سلام اللهی … استاد راهنما:دکترمنصوره گلمیمی … استاد مشاور:دکتر محمدرضا پاکروان
  82. بررسی رویکرد خرید آنی مصرف کنندگان شهری از دست‌فروشان خیابانی در تهران مطالعه موردی متروی تهران… نگارنده:فرزاد ناصری خیاوی … استاد راهنما:دکتر کامیار کاووش … استاد مشاور:دکتر محمدرضا پاکروان
  83. بررسی حاشیه بازاریابی و تعیین مسیر بازاریابی انگور و کشمش در شهرستان تاکستان … نگارنده:کبری شهبازی …استاد راهنما:دکتر منصوره گل میمی …استاد مشاور:دکتر مهدی شعبان زاده
  84. بررسی تأثیر خصوصی‌سازی بر عملکرد بانک ملت استان قزوین … نگارش:محرم نورویی … استاد راهنما:دکتر رضا شعبان‌ نژاد خاص …استاد مشاور: دکتر محمدرضا پاکروان
  85. مدیریت تعارض و تأثیر آن در بهره‌وری سازمانی شرکت گاز استان ایلام … نگارنده:محسن نژاد قنبر … استاد راهنما:دکتر رضا شعبان نژاد … استاد مشاور:دکتر محمدرضا پاکروان
  86. تأثیر شاخص‌های کلان اقتصادی بر عملکرد بانک‌ها با تمرکز بر رویکرد تحلیل پوششی داده‌ها (مطالعه موردی: بانک کشاورزی) ….. نگارش:احسان هژبری نمین …. استاد راهنما: دکتر منصوره گلمیمی ….استاد مشاور: دکتر رسول لطفی
  87. بررسی و تحلیل عوامل دموگرافیک بر تصمیم خرید سبز(بررسی موردی شهر تهران) …… نگارنده:آمنه نجفی کیارودی …… استاد راهنما:دکتر  موسی احمدی ….. استاد مشاور: دکتر  رسول لطفی
  88. شناسایی و بررسی  عوامل مؤثر بر رضایت و اعتماد مشتریان تجارت الکترونیک در شرکتهای بیمهای  استان قزوین …..نگارنده:بهناز احمدی ….. استاد راهنما: دکتر منصوره گل میمی  ….. استاد مشاور: دکتر مهدی شعبانزاده
  89. تأثیر ارزش ویژه برند بر موفقیت شرکت‌های پیمانکار در مناقصات(موردمطالعه: شرکت پیمانکاری جهاد نصر زنجان) …. نگارنده:رباب یوسفی …. استاد راهنما: آقای دکتر محمدحسن کارگر …… استاد مشاور: آقای دکتر غلامرضا رضایی
  90. نقش ابراز هویت مصرف کننده از طریق برند بر ایجاد روابط برند(مورد مطالعه بانک آینده اصفهان ) ….. نگارنده:امید کشاورزی ….. استاد راهنما :دکتر فرید عسگری …..استاد مشاور :دکتر رسول لطفی
  91. بررسی و تحلیل عوامل تأثیرگذار در رفتار خرید سبز در مصرف‌کنندگان ایرانی (بررسی موردی شهر تهران) …… نگارنده:ستار ناصری کوه بنانی …..استاد راهنما: دکتر موسی احمدی …. استاد مشاور: دکتر رسول لطفی
  92. راهبردهای توسعه صادرات در صنایع پلاستیک و پلیمر ایران ….. نگارش: ستاره برادران اقبال …. استاد راهنما:دکتر کامیار کاوش ….. استاد مشاور: دکتر محمدرضا پاکروان
  93. تأثیر مهارت‌های فناوری اطلاعات بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی چابکی سازمانی ….. نگارنده: شاهین قزلباش ….استاد راهنما:دکتر اکبر بهمنی  …… استاد مشاور: دکتر یاسر قلی زاده
  94. رابطه بین مسئولیت‌پذیری اجتماعی و بازده دارایی‌ها با مدیریت سود در شرکت‌های پذیرفته‌شده در بازار سرمایه ایران …. نگارش:فاطمه جمالی ….. استاد راهنما:دکتر فرزانه خلیلی ….. استاد مشاور: دکتر غلامرضا رضایی
  95. بررسی رابطه بین مدیریت منابع انسانی قابلیت محور و جهت‌گیری کارآفرینانه بر عملکرد سازمان با توجه به نقش تعدیل‌کنندگی نوآوری دوجانبه گرا (موردمطالعه: سازمان تأمین اجتماعی تهران بزرگ) …. نگارش: محمد رحمانی …. استاد راهنما:دکتر علی‌اکبر بهمنی …. استاد مشاور: دکتر احسان مصداقی
  96. بررسی ارتباط بین رقابت‌پذیری در بازار محصول و اهرم مالی با مدیریت سود در شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران …. نگارش: مریم افشاری میرک …. استاد راهنما: دکتر فرزانه خلیلی ….. استاد مشاور: دکتر غلامرضا رضائی
  97. تأثیر دانش مالی مدیران بر اهداف سازمانی (مورد مطالعه سازمان تأمین اجتماعی) …. نگارش: مریم خداشناس ….استاد راهنما:دکتر محمد حسن کارگر …. استاد مشاور:دکتر محمدرضا پاکروان
  98. رابطه بین مالکیت نهادی و ریسک عملیاتی بر ساختار سرمایه در شرکت‌های صنعت دارویی و شیمیایی پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران … نگارش:مریم قربانی ….. استاد راهنما: دکتر فرزانه خلیلی ….. استاد مشاور: دکتر غلامرضا رضائی
  99. تأثیر رویه‌های دانش سازمانی بر عملکرد شرکت با نقش چابکی سازمانی (مورد مطالعه: بانک تجارت) …. نگارش:موسی آفتابی همپا … استاد راهنما:دکتر فرید عسگری …. استاد مشاور: دکتر یاسر قلی زاده
  100. تأثیر سرمایه اجتماعی بر عملکرد مالی از طریق فعالیت‌های کارآفرینی در شرکت‌های شهر صنعتی سفیدرود رشت …. نگارش:نادیا دشتی … استاد راهنما:دکتر موسی احمدی … استاد مشاور:دکتر مهدی شعبان‌زاده
  101. تأثیرات به‌کارگیری مدیریت ریسک در مرحله برنامه‌ریزی بر عملکرد پروژه‌های عمرانی در ایران ….. نگارش:ندا ایوبی …. استاد راهنما: دکتر موسی احمدی …. استاد مشاور: دکتر مهدی شعبانزاده
  102. تأثیر ارزش درک شده از اپلیکشن ها موبایل بر وفاداری الکترونیکی با نقش میانجی اعتماد و رضایت الکترونیکی(بانک کوثر در شهر تهران) …. نگارش احسان حجتی نژاد … استاد راهنما: دکتر فرید عسگری ….استاد مشاور : دکتر سید جلال الدین حسینی غنچه
  103. تأثیر بازاریابی آنلاین و تمایلات رفتاری بر نگرش مشتریان با مداخله‌گری متغیر جنسیت مشتریان (مطالعه موردی : مشتریان شرکت دیجی کالا) …. نگارنده : ایمان برخورداری …. استاد راهنما : دکتر آرش حاج کریمی …. استاد مشاور:دکتر محسن ترابیان
  104. بررسی تأثیر سبک‌های مدیریت تعارض بر کیفیت روابط بین سازمانی با توجه به نقش تعدیلگر میزان تعارضات در پروژه‌های ساختمانی … نگارنده: آتیه محمدی خوشرو نوبیجاری …. استاد راهنما: دکترکامیارکاوش …. استاد مشاور:دکتر فاطمه علیجانی
  105. عنوان تأثیر استقلال مدیران، سیاست‌های سازمانی و کنترل استراتژیک بر اثربخشی سازمانی (صنعت خودرو) …. نگارش:حامد پارسابافرانی … استاد راهنمای اول: دکتر موسی احمدی …. استاد راهنمای دوم: دکتر سعیدمحمدلو …استاد مشاور:دکتر الیاس شیوانیان
  106. تأثیر دلبستگی برند بر وفاداری برند با نقش میانجی ایجاد مشارکت (مورد مطالعه: بانک مسکن) … نگارش:حجت یوسفی ….استاد راهنما:دکتر منصوره گل میمی ….استاد مشاور: دکتر الیاس شیوانیان
  107. شناسایی عوامل مؤثر بر تاخیرات زمانی در پروژه های عمرانی(نمونه موردی: استان قزوین) … نگارنده:روح ا… رازقی ….استاد راهنما:دکتر آرش حاجی کریمی …. استاد مشاور:دکتر رسول لطفی
  108. تأثیر بروکراسی سازمانی و ارتباطات سازمانی برسرعت تغییرات استراتژیک با در نظر گرفتن نقش کنترل استراتژیک و مالی (موردمطالعه:بانک‌های دولتی در شهر قزوین) …. نگارش:زیبا ابو ترابی …. استاد راهنما: آقای دکتر فرید عسگری ….استاد مشاور :آقای دکتر یاسر قلی زاده
  109. تأثیر محیط خدمت و کیفیت خدمات بر تمایلات رفتاری مشتریان(مورد مطالعه: هتل های چهار و پنج ستاره شهر تهران ) … نگارنده: ساناز سلیقه خواه …. استاد راهنما: دکتر محمد حسن کارگر …. استاد مشاور: دکترپرویز نصیری
  110. تأثیر ویژگی‌های جوامع برند آنلاین بر پاسخ رفتاری مشتریان با نقش میانجی مشارکت مشتری مورد مطالعه: هتل‌های چهار ستاره و پنج ستاره شهر قزوین …. نگارش:سپیده طاهرخانی …. اساتید راهنما :دکتر تیمور آقایی دکتر محمود صمدی ….استاد مشاور: دکتر یاسر قلی زاده آتانی
  111. ارائه مدل بهینه سرمایه¬گذاری در بورس اوراق بهادار با مقایسه الگوریتم ژنتیک و الگوریتم رقابت استعماری …. نگارنده:سیدابوالفضل ابوطالبی …. استاد راهنما:دکتر بابک حاجی کریمی …. استاد مشاور: دکتر یاسر قلی¬زاده
  112. شناسایی میزان تأثیر عناصر کلیدی بیلبوردهای تبلیغاتی بر مصرف‌کنندگان و اولویت‌بندی آن‌ها با استفاده از تکنیک AHP … نگارنده : شهرام رحمانی …. استاد راهنما : دکتر فرید عسگری …. استاد مشاور : دکتر سید جلال‌الدین حسینی غنچه
  113. تأثیر بازار محوری بر عملکرد صادراتی با تأکید بر نقش میانجی تعهد رفتاری و ارتباطات (مطالعه موردی: شرکت‌های مواد غذایی شهر تهران) …. نگارش:علیرضا نیری …. استاد راهنما:دکتر فرزانه خلیلی …. استاد مشاور: دکتر مهدی شعبان زاده
  114. تحليل رفتار بصري مصرف‌کنندگان در انتخاب محصولات کم‌دوام …. نگارش : فاطمه اشرفی …. استاد راهنما:دکتر محمدحسن کارگر دکتر داود حسین‌آبادی ساده …. استاد مشاور: دکتر احسان مصداقی
  115. تعهد مشتری به برندهای لوکس: سوابق و عواقب … نگارش : فاطمه پیرمحمدی …. استاد راهنما: دکتر محمود صمدی ….استاد مشاور: دکتر محمدرضا پاکروان
  116. شناسایی موانع جذب سرمایه‌گذار در صنایع خودروسازی … نگارنده:کامبیز درشته …. استاد راهنما:دکتر فرید عسگری…..استاد مشاور:دکتر مهدي شعبان زاده
  117. بررسی میزان اثرگذاری مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها بر روی ارتقاء نام تجاری (مورد مطالعه: صنایع خودروسازی) …. نگارنده: کیاوش کاظمی شیخ شبانی … استاد راهنما:دکتر فرید عسگری …. استاد مشاور:دکتر سید جلال‌الدین حسینی غنچه
  118. تعامل مشتری با برندهای رسانه‌های اجتماعی گردشگری …. نگارش:متین ستوده روان … استاد راهنما: دکتر رضا شعبان نژاد…. استاد مشاور:دکتر محمدرضا پاکروان
  119. تأثیر لوگوی ناقص بر ادراک مشتری از شرکت (برند اپل) …. نگارش: محمدجواد پیمان …. استاد راهنما:دکتر محمدحسن کارگر دکتر داود ساده ….استاد مشاور: دکتر سید جلال‌الدین حسینی غنچه
  120. تأثیر انگیزه انطباق ناپذیری و تأثیر اجتماعی بر تمایل مشتریان به پذیرش بانکداری الکترونیک با نقش میانجی انتظارات مشتریان (مطالعه موردی: بانک کوثر) …. نگارش: محمد طباق فر ….استاد راهنما: دکتر آرش حاجی کریمی ….استاد مشاور:دکتر سیدجلال الدین حسینی غنچه
  121. تأثیر فعالیت‌های بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بر ارزش برند و پاسخ رفتاری مشتریان (مطالعه موردی: شرکت KWC ) ….. نگارش:محمد عظیمی ….استاد راهنما:دکتر آرش حاج کریمی … استاد مشاور:دکتر سید جلال الدین حسینی غنچه
  122. تأثیر انواع ارزش درک شده مشتری بر نتایج رفتاری مشتریان با نقش میانجی رضایت مشتریان(موردمطالعه: فروشگاه کوروش) … نگارش : محمدعلی ابره دری …استاد راهنما : دکتر موسی احمدی دکتر سعید محمد لو ….استاد مشاور:دکتر ایرج نجفی
  123. نقش تجارت الکترونیک بر رضایت و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: شرکت ایساکو منطقه غرب کشور) … نگارنده:وحید کلهر ….استاد راهنما: دکتر علیرضا اسلامبولچی …. استاد مشاور: دکتر مهسا نادی فر
  124. شناسایی عوامل مؤثر در نوآوری ساختار سازمانی صنایع بیمه (بیمه معلم) … نگارنده : ولی مسعودی …. استاد راهنما : دکتر بابک حاجی کریمی ….استاد مشاور : دکتر یاسر قلی زاده
  125. بررسی تأثیر ارتباطات و نوع تعامل در روابط بازاریابی صنعتی بر رضایت‌مندی مشتریان (موردمطالعه: شرکت قالب‌های صنعتی ایران‌خودرو) …. نگارنده: ابراهیم حسین پورگللو …. استاد راهنما:دکتر محمدحسن کارگر ….استاد مشاور:دکتر الیاس شیوانیان
  126. تأثیر ادراک مدیریت از موانع و قابلیت‌های صادرات بر شدت صادرات با نقش میانجی تعهد صادرات …. نگارش:احمد حسنی …. استاد راهنما: دکتر فرزانه خلیلی …. استاد مشاور:دکتر مهدی شعبان زاده
  127. تأثیر ویژگی‌های فروشگاه بر تجربه و درگیری مشتری (موردمطالعه: فروشگاه کوروش) …. نگارنده: اسماعیل قدیمی ….استاد راهنما:دکتر سارا دودانگه …. استاد مشاور: دکتر احسان مصداقی
  128. بررسی تأثیر تبلیغات شفاهی بر قصد خرید مشتریان از فروشگاهها (مطالعه موردی: فروشگاههای پوشاک بهتاپوش) …. نگارنده:الناز برقی …. اساتید راهنما:دکتر محمدحسن کارگر ، دکتر محمود صمدی ….. استاد مشاور:دکتر پرویز نصیری
  129. تضمین و قابلیت اطمینان خدمت بر وفاداری مشتری با نقش میانجی تداوم تعهد و تعهد عاطفی (مطالعه موردی شعب بانک شهر فعال در تهران) ….. نگارش:الهه ابراهیمی …. استاد راهنما:دکتر منصوره گل میمی …. استاد مشاور:دکتر سید جلال‌الدین حسینی غنچه
  130. تأثیر عناصر تبلیغات بیلبورد بر روی توجه مصرف‌کنندگان ….. نگارش : بهمن رحمانی …. استاد راهنما :دکتر اکبر بهمنی ….استاد مشاور : دکتر مهسا نادی فر
  131. شناسايي عوامل مؤثر بر توسعه رفتار شهروندي (موردمطالعه: هتل‌های چهار ستاره شهر تهران) …. نگارش:بهنوش سهرابخانی مقدم …. اساتیدراهنما:دکتر آرش حاج کریمی ، دکترسعید محمدلو ….. استاد مشاور:دکتر  محسن خون سیاوش
  132. بررسی تأثیر نوسانات نرخ ارز بر صادرات غیرنفتی و گردشگری سلامت …. نگارش: حسن محمدی ….استاد راهنما:دکتر فرزانه خلیلی …. استاد مشاور:دکتر مهسا نادی فر
  133. تأثیر حمایت اجتماعی بر رضایت مشتری و رفتار شهروندی در جوامع برند آنلاین ….. نگارش : حمید رضا دانش …. استاد راهنما : دکتر آرش حاج کریمی ، دکتر سعید محمدلو ….. استاد مشاور : دکتر الیاس شیوانیان
  134. بررسی سرمایه انسانی و سرمایه اجتماعی بر عملکرد شرکت با در نظر گرفتن گرایش به کارآفرینی (مورد مطالعه: کارکنان شرکت برق استان البرز) …. نگارنده: حمیدرضا محمودی ….. استاد راهنما: دکتر کامیار کاووش …. استاد مشاور:دکتر رسول لطفی
  135. تأثیرات ویژگی‌های محصول، درگیری با محصول، تبلیغات دهان‌به‌دهان و قصد خرید در خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا …. نگارنده:رضا فرخندگان …. استاد راهنما:دکتر کامیار کاوش …. استاد مشاور: دکتر محمدرضا پاکروان
  136. شناسایی میزان اثرگذاری تبلیغات برجذب مشتریان (موردمطالعه: محصولات غذایی) …. نگارنده: زهره طاهرخانی …. اساتید راهنما: دکتر تیمور آقایی ، دکتر محمود صمدی ….. استاد مشاور: دکتراحسان مصداقی
  137. شناسایی عوامل مؤثر بر برند سازی محصولات استراتژیک (موردمطالعه: پسته قزوین) …. نگارنده: سپیده مهرپور …. استاد راهنما: دکتر گل‌میمی ….. استاد مشاور: دکتر علیجانی
  138. استراتژی‌های بازاریابی، خطرات ناشی از آن و جلب اعتماد مشتری در خرید اینترنتی (مطالعه موردی: شرکت دیجی‌کالا) …. نگارش: ستاره شادکانی ….. استاد راهنما: دکتر موسی احمدی ….. استاد مشاور:دکتر محمدرضا پاکروان
  139. شناسایی موانع و محدودیت‌های اجرای بازاریابی رابطه‌مند: مطالعه موردی (بیمه ملت) ….. نگارنده: سهند رحمانی …. استاد راهنما:دکتر بابك حاجی کریمی …. استاد مشاور: دکتر الياس  شیوانیان
  140. تأثیر سازگاری موسیقی با ادراک، حافظه و انتخاب مصرف‌کننده (مراکز خرید استان قزوین) …. نگارنده:سیده صدیقه حسینی ….. استاد راهنما: دکترفرید عسگری ….. استاد مشاور: دکتر محمد رضا پاکروان
  141. آسیب‌شناسی ارزیابی عملکرد شرکت توزیع برق استان البرز …. نگارش: شیدا شاهی …. استاد راهنما:دكتر کامیار کاوش ….. …… استاد مشاور: دکتر رسول لطفی
  142. تأثیر پراکندگی صادرات بر عملکرد صادرات با نقش پویایی بازار صادراتی (مطالعه موردی: شرکت‌های کوچک و متوسط قزوین) …. نگارش: عسل ایل‌بیگی اصلی ….. استاد راهنما: دکتر رضا شعبان نژاد …. استاد مشاور: دکتر محسن خون سیاوش
  143. تعیین تأثیر عوامل استراتژیک بر عملکرد صادرات با در نظر گرفتن نقش میانجی‌گری نوآوری صادرات (مطالعه موردی: شرکت‌های فعال در حوزه مواد غذایی در قزوین) …. نگارنده:علی فولادی کماندشتی …. استاد راهنما:دکتر کامیار کاوش …… استاد مشاور: دکتر پرویز نصیری
  144. تأثیر مدیریت یکپارچه‌سازی بر عملکرد مدیریت پروژه‌های ساخت‌وساز …. نگارش:فاطمه سعادتی …. استاد راهنما: دکتر کامیار کاوش  ….. استاد مشاور:دکتر رسول لطفی
  145. شناسایی و تحلیل رفتار مصرف‌کنندگان مواد غذایی و تدوین استراتژی‌های مناسب مطالعه موردی: محصولات لبنیاتی کاله ….. نگارنده: فرناز رحمنی …. استاد راهنما:دکتر بابك حاجی کریمی ….. استاد مشاور:دکتر الياس شیوانیان
  146. تأثیر تبلیغات چاپی بر روی رفتار بصری (مطالعه موردی: تبلیغات آگهی‌نما) ….. نگارنده:لیلا رخشان پور …. استاد راهنما:دکتر محمدحسن کارگر ، دکتر داود ساده ….. استاد مشاور: دکتر ایرج نجفی خلیل سرایی
  147. تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر روی رضایت مشتریان از خرده‌فروشی‌ها(موردمطالعه: فروشگاه کوروش) ….  نگارش:محمد مالکی …. استاد راهنما:دکتر اکبر بهمنی …. استاد مشاور: دکتر سید جلال‌الدین حسینی غنچه
  148. « بررسی میزان تأثیر مؤلفه‌های وب 2.0 بر قصد خرید مشتریان از وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک (مطالعه موردی: وب‌سایت دی جی کالا)» ….. نگارنده:مریم دوستی …. اساتید راهنما: دکتر آرش حاجی کریمی ، دکتر سعید محمدلو …. استاد مشاور:دکتر ایرج نجفی خلیل سرایی
  149. تأثیر راهبردهای نوآوری وب‌سایت‌های بازاریابی در ایجاد مزیت رقابتی جذب گردشگری پزشکی (مورد مطالعه: بیمارستان‌های تهران) …. نگارنده:مهرنوش معین فرد …. استاد راهنما: دکتر محمدحسن کارگر …. استاد مشاور:دکتر محمدرضا پاکروان
  150. بررسی انواع سبک رهبری حمایت از کارآفرینی در خلاقیت کارکنان با در نظر گرفتن نقش میانجی¬گری صدای کارکنان در شرکت توزیع نیروی برق استان البرز …. نگارش:نسرین احمدی ولی‌آبادی ….. استاد راهنما:دکتر کامیار کاوش …. استاد مشاور:دکتر رسول لطفی
  151. تأثیر لذت، برانگیختگی و رضایت مشتریان سینما بر تبلیغات دهان به دهان با تأکید بر نقش تعدیل¬کنندگی جنس، سن و درآمد …. نگارش : نیکو تاجیک …. استاد راهنما:دکتر رضا شعبان نژاد ….. استاد مشاور:دکتر محسن ترابیان

 

توسط | 2019-03-13T08:00:52+03:30 ژوئن 26th, 2018|دسته‌بندی نشده|بدون ديدگاه

در باره نویسنده :

ثبت ديدگاه