امروز:۰۵ /۰۷ /۱۳۹۹

پایان نامه ها – مدیریت

//پایان نامه ها – مدیریت

پایان نامه ها – مدیریت

 

  1. بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان در بیمه¬های زندگی طبق مدل سروکوال (مطالعه موردی: بیمه ایران شهر قزوین) … نگارنده:مریم خلج … استاد راهنما:دکتر رضا شعبان‌نژادخاص … استاد مشاور:دکتر محسن ترابیان
  2. بررسی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران بر وفاداری آنها (مطالعه موردی: دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی شهر رشت) … نگارنده:محدثه غلامی اشکیکی …استاد راهنما:دکتر تیمور آقایی …استاد مشاور:دکتر فرجام کایدپور
  3. بررسی بهره وری بانک اقتصادنوین ازطریق مدیریت ارتباط بامشتری(موردمطالعه: شعبه تاکستان ) … نگارنده:آرزو رحمانی …استاد راهنما:دکتر منصوره گل میمی … استاد مشاور:دکترمهدی شعبان زاده
  4. . برآورد تابع هدانیک قیمت لپ‌تاپ در بازار تهران … نگارنده:امیر رحمانی … استاد راهنما:دکتر منصوره گل‌میمی … استاد مشاور:دکتر محمدرضا پاکروان
  5. ارائه الگویی برسنجش رضایت‌مندی مشتریان بانک ملت (مطالعه موردی: شهر تاکستان) … نگارنده:زهره رحمانی …استاد راهنما:دکتر منصوره گل میمی … استاد مشاور: دکتر مهدی شعبان­زاده
  6. شناسایی رابطه بین عملکرد مدیریت محیطی بر روی عملکرد مالی در شرکت‌های چندملیتی … نگارنده:زهره شریفی …استاد راهنما: دکتر رضا شعبان نژاد … استاد مشاور:دکتر محمدرضا پاکروان
  7. بررسی نقش بازاریابی داخلی بر صورت‌های مالی شرکت‌های بازرگانی استان قزوین با تأکید بر بازارگرایی … نگارش:علی زارع‌پور …استاد راهنما: دکتر آقایی …استاد مشاور: دکتر کایدپور
  8. . بررسی تأثیر بازاریابی رسانه‌ی اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری برند در مشتریان فروشگاه‌های دیجیتالی در تهران … نگارش:فاطمه رضایی … استاد راهنما:دکتر تیمور آقایی …استاد مشاور:دکتر مهدی شعبان زاده
  9. بررسی رابطه‌ی بین بازارگرایی و موفقیت محصول جدید (مطالعه‌ی موردی: شرکت‌های فعال رایانه‌ای کرج) … نگارش:فرشته استاد …استاد راهنما:دکتر منصوره گل میمی …استاد مشاور:دکتر مهدی شعبان زاده
  10. .بررسی رابطه بین خدمات الکترونیکی بر میزان رضایتمندی مشتریان موردمطالعه:(سازمان تأمین اجتماعی استان قزوین)… نگارنده کیوان رحمانی … استاد راهنما : دکتر رضا شعبانژاد : استاد مشاور: دکتر محسن ترابیان
  11. .بررسی تأثیر ابعاد شخصیت برند بر رضایت مشتریان فروشگاه هایپرمارکت قزوین … نگارنده:محمد احمدی …استاد راهنما:دکتر منصوره گل میمی …استاد مشاور: دکتر مهدی شعبانزاده
  12. .بررسی عملکرد بازاریابی در صنعت بیمه استان قزوین با رویکرد کارت امتیازی متوازن (BSC) … نگارنده:محمدعلی پارساپور … استاد راهنما: دکتر تیمور آقایی …استاد مشاور: دکتر فرجام کایدپور
  13. .شناسایی رابطه بین دانش مالی در عملکرد افراد (مطالعه موردی : موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی تاکستان)… نگارش:رضا یاری درمشکانلو … استاد راهنما:دکتر فرید عسگری …استاد مشاور: دکتر محمدرضا پاکروان
  14. .بررسی تأثیر سبک­های تصمیم­گیری مدیران بر عملکرد مدارس (موردمطالعه: مدارس مقطع دبیرستان شهرستان ساوجبلاغ) … نگارنده: مهدی طالبی … استاد راهنما: دکتر کامیار کاوش …استاد مشاور: دکتر جمال الدین حسینی غنچه
  15. بررسی تأثیر تاکتیک­های بازاریابی رابطه‌مند بر رضایت مشتریان بیمه آسیا (مطالعه موردی:شهر قزوین) … نگارنده:مینا نجفی …استاد راهنما:دکتر تیمور آقایی …استاد مشاور:دکتر مهدی شعبان زاده
  16. بررسی اثر فرهنگ بازاریابی چندبعدی بر عملکرد شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات گردشگری در استان تهران … نگارنده:نیلوفر یاراحمدی … استاد راهنما: دکتر منصوره گل‌میمی …استاد مشاور: دکتر مهدی شعبان‌زاده
  17. .جایگاه‌یابی برند بانک‌ها و ترسیم نقشه ادراکی رقبا از دیدگاه مشتریان (مطالعه موردی بانک مهر اقتصاد در استان قزوین) … نگارنده:هادی محمدی … استاد راهنما:دکتر رضا شعبان‌نژاد خاص …استاد مشاور:دکتر محمدرضا پاکروان
  18. بررسی رابطه مسئولیت اجتماعی و اقتصادی با عملکرد مالی با تکیه بر نقش میانجی نوآوری (مطالعه موردی: شرکت مهندسی و توسعه نفت) … نگارش: افسانه بهارلو ….استاد راهنما: دکتر کامیار کاوش  ….استاد مشاور: دکتر مهدی شعبانزاده
  19. تأثیر شاخص‌های کلان مالی و اقتصادی بر عملکرد بانک انصار و مقایسه با بانک‌های برتر کشور … نگارنده:امید سلام اللهی … استاد راهنما:دکترمنصوره گلمیمی … استاد مشاور:دکتر محمدرضا پاکروان
  20. بررسی رویکرد خرید آنی مصرف کنندگان شهری از دست‌فروشان خیابانی در تهران مطالعه موردی متروی تهران… نگارنده:فرزاد ناصری خیاوی … استاد راهنما:دکتر کامیار کاووش … استاد مشاور:دکتر محمدرضا پاکروان
  21. بررسی حاشیه بازاریابی و تعیین مسیر بازاریابی انگور و کشمش در شهرستان تاکستان … نگارنده:کبری شهبازی …استاد راهنما:دکتر منصوره گل میمی …استاد مشاور:دکتر مهدی شعبان زاده
  22. بررسی تأثیر خصوصی‌سازی بر عملکرد بانک ملت استان قزوین … نگارش:محرم نورویی … استاد راهنما:دکتر رضا شعبان‌ نژاد خاص …استاد مشاور: دکتر محمدرضا پاکروان
  23. مدیریت تعارض و تأثیر آن در بهره‌وری سازمانی شرکت گاز استان ایلام … نگارنده:محسن نژاد قنبر … استاد راهنما:دکتر رضا شعبان نژاد … استاد مشاور:دکتر محمدرضا پاکروان
  24. تأثیر شاخص‌های کلان اقتصادی بر عملکرد بانک‌ها با تمرکز بر رویکرد تحلیل پوششی داده‌ها (مطالعه موردی: بانک کشاورزی) ….. نگارش:احسان هژبری نمین …. استاد راهنما: دکتر منصوره گلمیمی ….استاد مشاور: دکتر رسول لطفی
  25. بررسی و تحلیل عوامل دموگرافیک بر تصمیم خرید سبز(بررسی موردی شهر تهران) …… نگارنده:آمنه نجفی کیارودی …… استاد راهنما:دکتر  موسی احمدی ….. استاد مشاور: دکتر  رسول لطفی
  26. شناسایی و بررسی  عوامل مؤثر بر رضایت و اعتماد مشتریان تجارت الکترونیک در شرکتهای بیمهای  استان قزوین …..نگارنده:بهناز احمدی ….. استاد راهنما: دکتر منصوره گل میمی  ….. استاد مشاور: دکتر مهدی شعبانزاده
  27. تأثیر ارزش ویژه برند بر موفقیت شرکت‌های پیمانکار در مناقصات(موردمطالعه: شرکت پیمانکاری جهاد نصر زنجان) …. نگارنده:رباب یوسفی …. استاد راهنما: آقای دکتر محمدحسن کارگر …… استاد مشاور: آقای دکتر غلامرضا رضایی
  28. نقش ابراز هویت مصرف کننده از طریق برند بر ایجاد روابط برند(مورد مطالعه بانک آینده اصفهان ) ….. نگارنده:امید کشاورزی ….. استاد راهنما :دکتر فرید عسگری …..استاد مشاور :دکتر رسول لطفی
  29. بررسی و تحلیل عوامل تأثیرگذار در رفتار خرید سبز در مصرف‌کنندگان ایرانی (بررسی موردی شهر تهران) …… نگارنده:ستار ناصری کوه بنانی …..استاد راهنما: دکتر موسی احمدی …. استاد مشاور: دکتر رسول لطفی
  30. راهبردهای توسعه صادرات در صنایع پلاستیک و پلیمر ایران ….. نگارش: ستاره برادران اقبال …. استاد راهنما:دکتر کامیار کاوش ….. استاد مشاور: دکتر محمدرضا پاکروان
  31. تأثیر مهارت‌های فناوری اطلاعات بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی چابکی سازمانی ….. نگارنده: شاهین قزلباش ….استاد راهنما:دکتر اکبر بهمنی  …… استاد مشاور: دکتر یاسر قلی زاده
  32. رابطه بین مسئولیت‌پذیری اجتماعی و بازده دارایی‌ها با مدیریت سود در شرکت‌های پذیرفته‌شده در بازار سرمایه ایران …. نگارش:فاطمه جمالی ….. استاد راهنما:دکتر فرزانه خلیلی ….. استاد مشاور: دکتر غلامرضا رضایی
  33. بررسی رابطه بین مدیریت منابع انسانی قابلیت محور و جهت‌گیری کارآفرینانه بر عملکرد سازمان با توجه به نقش تعدیل‌کنندگی نوآوری دوجانبه گرا (موردمطالعه: سازمان تأمین اجتماعی تهران بزرگ) …. نگارش: محمد رحمانی …. استاد راهنما:دکتر علی‌اکبر بهمنی …. استاد مشاور: دکتر احسان مصداقی
  34. بررسی ارتباط بین رقابت‌پذیری در بازار محصول و اهرم مالی با مدیریت سود در شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران …. نگارش: مریم افشاری میرک …. استاد راهنما: دکتر فرزانه خلیلی ….. استاد مشاور: دکتر غلامرضا رضائی
  35. تأثیر دانش مالی مدیران بر اهداف سازمانی (مورد مطالعه سازمان تأمین اجتماعی) …. نگارش: مریم خداشناس ….استاد راهنما:دکتر محمد حسن کارگر …. استاد مشاور:دکتر محمدرضا پاکروان
  36. رابطه بین مالکیت نهادی و ریسک عملیاتی بر ساختار سرمایه در شرکت‌های صنعت دارویی و شیمیایی پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران … نگارش:مریم قربانی ….. استاد راهنما: دکتر فرزانه خلیلی ….. استاد مشاور: دکتر غلامرضا رضائی
  37. تأثیر رویه‌های دانش سازمانی بر عملکرد شرکت با نقش چابکی سازمانی (مورد مطالعه: بانک تجارت) …. نگارش:موسی آفتابی همپا … استاد راهنما:دکتر فرید عسگری …. استاد مشاور: دکتر یاسر قلی زاده
  38. تأثیر سرمایه اجتماعی بر عملکرد مالی از طریق فعالیت‌های کارآفرینی در شرکت‌های شهر صنعتی سفیدرود رشت …. نگارش:نادیا دشتی … استاد راهنما:دکتر موسی احمدی … استاد مشاور:دکتر مهدی شعبان‌زاده
  39. تأثیرات به‌کارگیری مدیریت ریسک در مرحله برنامه‌ریزی بر عملکرد پروژه‌های عمرانی در ایران ….. نگارش:ندا ایوبی …. استاد راهنما: دکتر موسی احمدی …. استاد مشاور: دکتر مهدی شعبانزاده
  40. تأثیر ارزش درک شده از اپلیکشن ها موبایل بر وفاداری الکترونیکی با نقش میانجی اعتماد و رضایت الکترونیکی(بانک کوثر در شهر تهران) …. نگارش احسان حجتی نژاد … استاد راهنما: دکتر فرید عسگری ….استاد مشاور : دکتر سید جلال الدین حسینی غنچه
  41. تأثیر بازاریابی آنلاین و تمایلات رفتاری بر نگرش مشتریان با مداخله‌گری متغیر جنسیت مشتریان (مطالعه موردی : مشتریان شرکت دیجی کالا) …. نگارنده : ایمان برخورداری …. استاد راهنما : دکتر آرش حاج کریمی …. استاد مشاور:دکتر محسن ترابیان
  42. بررسی تأثیر سبک‌های مدیریت تعارض بر کیفیت روابط بین سازمانی با توجه به نقش تعدیلگر میزان تعارضات در پروژه‌های ساختمانی … نگارنده: آتیه محمدی خوشرو نوبیجاری …. استاد راهنما: دکترکامیارکاوش …. استاد مشاور:دکتر فاطمه علیجانی
  43. عنوان تأثیر استقلال مدیران، سیاست‌های سازمانی و کنترل استراتژیک بر اثربخشی سازمانی (صنعت خودرو) …. نگارش:حامد پارسابافرانی … استاد راهنمای اول: دکتر موسی احمدی …. استاد راهنمای دوم: دکتر سعیدمحمدلو …استاد مشاور:دکتر الیاس شیوانیان
  44. تأثیر دلبستگی برند بر وفاداری برند با نقش میانجی ایجاد مشارکت (مورد مطالعه: بانک مسکن) … نگارش:حجت یوسفی ….استاد راهنما:دکتر منصوره گل میمی ….استاد مشاور: دکتر الیاس شیوانیان
  45. شناسایی عوامل مؤثر بر تاخیرات زمانی در پروژه های عمرانی(نمونه موردی: استان قزوین) … نگارنده:روح ا… رازقی ….استاد راهنما:دکتر آرش حاجی کریمی …. استاد مشاور:دکتر رسول لطفی
  46. تأثیر بروکراسی سازمانی و ارتباطات سازمانی برسرعت تغییرات استراتژیک با در نظر گرفتن نقش کنترل استراتژیک و مالی (موردمطالعه:بانک‌های دولتی در شهر قزوین) …. نگارش:زیبا ابو ترابی …. استاد راهنما: آقای دکتر فرید عسگری ….استاد مشاور :آقای دکتر یاسر قلی زاده
  47. تأثیر محیط خدمت و کیفیت خدمات بر تمایلات رفتاری مشتریان(مورد مطالعه: هتل های چهار و پنج ستاره شهر تهران ) … نگارنده: ساناز سلیقه خواه …. استاد راهنما: دکتر محمد حسن کارگر …. استاد مشاور: دکترپرویز نصیری
  48. تأثیر ویژگی‌های جوامع برند آنلاین بر پاسخ رفتاری مشتریان با نقش میانجی مشارکت مشتری مورد مطالعه: هتل‌های چهار ستاره و پنج ستاره شهر قزوین …. نگارش:سپیده طاهرخانی …. اساتید راهنما :دکتر تیمور آقایی دکتر محمود صمدی ….استاد مشاور: دکتر یاسر قلی زاده آتانی
  49. ارائه مدل بهینه سرمایه¬گذاری در بورس اوراق بهادار با مقایسه الگوریتم ژنتیک و الگوریتم رقابت استعماری …. نگارنده:سیدابوالفضل ابوطالبی …. استاد راهنما:دکتر بابک حاجی کریمی …. استاد مشاور: دکتر یاسر قلی¬زاده
  50. شناسایی میزان تأثیر عناصر کلیدی بیلبوردهای تبلیغاتی بر مصرف‌کنندگان و اولویت‌بندی آن‌ها با استفاده از تکنیک AHP … نگارنده : شهرام رحمانی …. استاد راهنما : دکتر فرید عسگری …. استاد مشاور : دکتر سید جلال‌الدین حسینی غنچه
  51. تأثیر بازار محوری بر عملکرد صادراتی با تأکید بر نقش میانجی تعهد رفتاری و ارتباطات (مطالعه موردی: شرکت‌های مواد غذایی شهر تهران) …. نگارش:علیرضا نیری …. استاد راهنما:دکتر فرزانه خلیلی …. استاد مشاور: دکتر مهدی شعبان زاده
  52. تحليل رفتار بصري مصرف‌کنندگان در انتخاب محصولات کم‌دوام …. نگارش : فاطمه اشرفی …. استاد راهنما:دکتر محمدحسن کارگر دکتر داود حسین‌آبادی ساده …. استاد مشاور: دکتر احسان مصداقی
  53. تعهد مشتری به برندهای لوکس: سوابق و عواقب … نگارش : فاطمه پیرمحمدی …. استاد راهنما: دکتر محمود صمدی ….استاد مشاور: دکتر محمدرضا پاکروان
  54. شناسایی موانع جذب سرمایه‌گذار در صنایع خودروسازی … نگارنده:کامبیز درشته …. استاد راهنما:دکتر فرید عسگری…..استاد مشاور:دکتر مهدي شعبان زاده
  55. بررسی میزان اثرگذاری مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها بر روی ارتقاء نام تجاری (مورد مطالعه: صنایع خودروسازی) …. نگارنده: کیاوش کاظمی شیخ شبانی … استاد راهنما:دکتر فرید عسگری …. استاد مشاور:دکتر سید جلال‌الدین حسینی غنچه
  56. تعامل مشتری با برندهای رسانه‌های اجتماعی گردشگری …. نگارش:متین ستوده روان … استاد راهنما: دکتر رضا شعبان نژاد…. استاد مشاور:دکتر محمدرضا پاکروان
  57. تأثیر لوگوی ناقص بر ادراک مشتری از شرکت (برند اپل) …. نگارش: محمدجواد پیمان …. استاد راهنما:دکتر محمدحسن کارگر دکتر داود ساده ….استاد مشاور: دکتر سید جلال‌الدین حسینی غنچه
  58. تأثیر انگیزه انطباق ناپذیری و تأثیر اجتماعی بر تمایل مشتریان به پذیرش بانکداری الکترونیک با نقش میانجی انتظارات مشتریان (مطالعه موردی: بانک کوثر) …. نگارش: محمد طباق فر ….استاد راهنما: دکتر آرش حاجی کریمی ….استاد مشاور:دکتر سیدجلال الدین حسینی غنچه
  59. تأثیر فعالیت‌های بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بر ارزش برند و پاسخ رفتاری مشتریان (مطالعه موردی: شرکت KWC ) ….. نگارش:محمد عظیمی ….استاد راهنما:دکتر آرش حاج کریمی … استاد مشاور:دکتر سید جلال الدین حسینی غنچه
  60. تأثیر انواع ارزش درک شده مشتری بر نتایج رفتاری مشتریان با نقش میانجی رضایت مشتریان(موردمطالعه: فروشگاه کوروش) … نگارش : محمدعلی ابره دری …استاد راهنما : دکتر موسی احمدی دکتر سعید محمد لو ….استاد مشاور:دکتر ایرج نجفی
  61. نقش تجارت الکترونیک بر رضایت و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: شرکت ایساکو منطقه غرب کشور) … نگارنده:وحید کلهر ….استاد راهنما: دکتر علیرضا اسلامبولچی …. استاد مشاور: دکتر مهسا نادی فر
  62. شناسایی عوامل مؤثر در نوآوری ساختار سازمانی صنایع بیمه (بیمه معلم) … نگارنده : ولی مسعودی …. استاد راهنما : دکتر بابک حاجی کریمی ….استاد مشاور : دکتر یاسر قلی زاده
  63. بررسی تأثیر ارتباطات و نوع تعامل در روابط بازاریابی صنعتی بر رضایت‌مندی مشتریان (موردمطالعه: شرکت قالب‌های صنعتی ایران‌خودرو) …. نگارنده: ابراهیم حسین پورگللو …. استاد راهنما:دکتر محمدحسن کارگر ….استاد مشاور:دکتر الیاس شیوانیان
  64. تأثیر ادراک مدیریت از موانع و قابلیت‌های صادرات بر شدت صادرات با نقش میانجی تعهد صادرات …. نگارش:احمد حسنی …. استاد راهنما: دکتر فرزانه خلیلی …. استاد مشاور:دکتر مهدی شعبان زاده
  65. تأثیر ویژگی‌های فروشگاه بر تجربه و درگیری مشتری (موردمطالعه: فروشگاه کوروش) …. نگارنده: اسماعیل قدیمی ….استاد راهنما:دکتر سارا دودانگه …. استاد مشاور: دکتر احسان مصداقی
  66. بررسی تأثیر تبلیغات شفاهی بر قصد خرید مشتریان از فروشگاهها (مطالعه موردی: فروشگاههای پوشاک بهتاپوش) …. نگارنده:الناز برقی …. اساتید راهنما:دکتر محمدحسن کارگر ، دکتر محمود صمدی ….. استاد مشاور:دکتر پرویز نصیری
  67. تضمین و قابلیت اطمینان خدمت بر وفاداری مشتری با نقش میانجی تداوم تعهد و تعهد عاطفی (مطالعه موردی شعب بانک شهر فعال در تهران) ….. نگارش:الهه ابراهیمی …. استاد راهنما:دکتر منصوره گل میمی …. استاد مشاور:دکتر سید جلال‌الدین حسینی غنچه
  68. تأثیر عناصر تبلیغات بیلبورد بر روی توجه مصرف‌کنندگان ….. نگارش : بهمن رحمانی …. استاد راهنما :دکتر اکبر بهمنی ….استاد مشاور : دکتر مهسا نادی فر
  69. شناسايي عوامل مؤثر بر توسعه رفتار شهروندي (موردمطالعه: هتل‌های چهار ستاره شهر تهران) …. نگارش:بهنوش سهرابخانی مقدم …. اساتیدراهنما:دکتر آرش حاج کریمی ، دکترسعید محمدلو ….. استاد مشاور:دکتر  محسن خون سیاوش
  70. بررسی تأثیر نوسانات نرخ ارز بر صادرات غیرنفتی و گردشگری سلامت …. نگارش: حسن محمدی ….استاد راهنما:دکتر فرزانه خلیلی …. استاد مشاور:دکتر مهسا نادی فر
  71. تأثیر حمایت اجتماعی بر رضایت مشتری و رفتار شهروندی در جوامع برند آنلاین ….. نگارش : حمید رضا دانش …. استاد راهنما : دکتر آرش حاج کریمی ، دکتر سعید محمدلو ….. استاد مشاور : دکتر الیاس شیوانیان
  72. بررسی سرمایه انسانی و سرمایه اجتماعی بر عملکرد شرکت با در نظر گرفتن گرایش به کارآفرینی (مورد مطالعه: کارکنان شرکت برق استان البرز) …. نگارنده: حمیدرضا محمودی ….. استاد راهنما: دکتر کامیار کاووش …. استاد مشاور:دکتر رسول لطفی
  73. تأثیرات ویژگی‌های محصول، درگیری با محصول، تبلیغات دهان‌به‌دهان و قصد خرید در خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا …. نگارنده:رضا فرخندگان …. استاد راهنما:دکتر کامیار کاوش …. استاد مشاور: دکتر محمدرضا پاکروان
  74. شناسایی میزان اثرگذاری تبلیغات برجذب مشتریان (موردمطالعه: محصولات غذایی) …. نگارنده: زهره طاهرخانی …. اساتید راهنما: دکتر تیمور آقایی ، دکتر محمود صمدی ….. استاد مشاور: دکتراحسان مصداقی
  75. شناسایی عوامل مؤثر بر برند سازی محصولات استراتژیک (موردمطالعه: پسته قزوین) …. نگارنده: سپیده مهرپور …. استاد راهنما: دکتر گل‌میمی ….. استاد مشاور: دکتر علیجانی
  76. استراتژی‌های بازاریابی، خطرات ناشی از آن و جلب اعتماد مشتری در خرید اینترنتی (مطالعه موردی: شرکت دیجی‌کالا) …. نگارش: ستاره شادکانی ….. استاد راهنما: دکتر موسی احمدی ….. استاد مشاور:دکتر محمدرضا پاکروان
  77. شناسایی موانع و محدودیت‌های اجرای بازاریابی رابطه‌مند: مطالعه موردی (بیمه ملت) ….. نگارنده: سهند رحمانی …. استاد راهنما:دکتر بابك حاجی کریمی …. استاد مشاور: دکتر الياس  شیوانیان
  78. تأثیر سازگاری موسیقی با ادراک، حافظه و انتخاب مصرف‌کننده (مراکز خرید استان قزوین) …. نگارنده:سیده صدیقه حسینی ….. استاد راهنما: دکترفرید عسگری ….. استاد مشاور: دکتر محمد رضا پاکروان
  79. آسیب‌شناسی ارزیابی عملکرد شرکت توزیع برق استان البرز …. نگارش: شیدا شاهی …. استاد راهنما:دكتر کامیار کاوش ….. …… استاد مشاور: دکتر رسول لطفی
  80. تأثیر پراکندگی صادرات بر عملکرد صادرات با نقش پویایی بازار صادراتی (مطالعه موردی: شرکت‌های کوچک و متوسط قزوین) …. نگارش: عسل ایل‌بیگی اصلی ….. استاد راهنما: دکتر رضا شعبان نژاد …. استاد مشاور: دکتر محسن خون سیاوش
  81. تعیین تأثیر عوامل استراتژیک بر عملکرد صادرات با در نظر گرفتن نقش میانجی‌گری نوآوری صادرات (مطالعه موردی: شرکت‌های فعال در حوزه مواد غذایی در قزوین) …. نگارنده:علی فولادی کماندشتی …. استاد راهنما:دکتر کامیار کاوش …… استاد مشاور: دکتر پرویز نصیری
  82. تأثیر مدیریت یکپارچه‌سازی بر عملکرد مدیریت پروژه‌های ساخت‌وساز …. نگارش:فاطمه سعادتی …. استاد راهنما: دکتر کامیار کاوش  ….. استاد مشاور:دکتر رسول لطفی
  83. شناسایی و تحلیل رفتار مصرف‌کنندگان مواد غذایی و تدوین استراتژی‌های مناسب مطالعه موردی: محصولات لبنیاتی کاله ….. نگارنده: فرناز رحمنی …. استاد راهنما:دکتر بابك حاجی کریمی ….. استاد مشاور:دکتر الياس شیوانیان
  84. تأثیر تبلیغات چاپی بر روی رفتار بصری (مطالعه موردی: تبلیغات آگهی‌نما) ….. نگارنده:لیلا رخشان پور …. استاد راهنما:دکتر محمدحسن کارگر ، دکتر داود ساده ….. استاد مشاور: دکتر ایرج نجفی خلیل سرایی
  85. تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر روی رضایت مشتریان از خرده‌فروشی‌ها(موردمطالعه: فروشگاه کوروش) ….  نگارش:محمد مالکی …. استاد راهنما:دکتر اکبر بهمنی …. استاد مشاور: دکتر سید جلال‌الدین حسینی غنچه
  86. « بررسی میزان تأثیر مؤلفه‌های وب 2.0 بر قصد خرید مشتریان از وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک (مطالعه موردی: وب‌سایت دی جی کالا)» ….. نگارنده:مریم دوستی …. اساتید راهنما: دکتر آرش حاجی کریمی ، دکتر سعید محمدلو …. استاد مشاور:دکتر ایرج نجفی خلیل سرایی
  87. تأثیر راهبردهای نوآوری وب‌سایت‌های بازاریابی در ایجاد مزیت رقابتی جذب گردشگری پزشکی (مورد مطالعه: بیمارستان‌های تهران) …. نگارنده:مهرنوش معین فرد …. استاد راهنما: دکتر محمدحسن کارگر …. استاد مشاور:دکتر محمدرضا پاکروان
  88. بررسی انواع سبک رهبری حمایت از کارآفرینی در خلاقیت کارکنان با در نظر گرفتن نقش میانجی¬گری صدای کارکنان در شرکت توزیع نیروی برق استان البرز …. نگارش:نسرین احمدی ولی‌آبادی ….. استاد راهنما:دکتر کامیار کاوش …. استاد مشاور:دکتر رسول لطفی
  89. تأثیر لذت، برانگیختگی و رضایت مشتریان سینما بر تبلیغات دهان به دهان با تأکید بر نقش تعدیل¬کنندگی جنس، سن و درآمد …. نگارش : نیکو تاجیک …. استاد راهنما:دکتر رضا شعبان نژاد ….. استاد مشاور:دکتر محسن ترابیان
  90. شکل‌گیری وفاداری و اعتماد به خرده‌فروش از طریق برندهای فروشگاهی (موردمطالعه فروشگاه‌های تروکا) …نگارش:اسماعیل رجبی …استاد راهنما:دکتر سعید محمدلو … استاد مشاور:دکتر الیاس شیوانیان
  91. تأثیر مدیریت زنجیره تأمین پایدار بر مدیریت زنجیره تأمین (مورد مطالعه: شرکت‌های کوچک و متوسط)…استاد راهنما:دکتر سعید محمدلو … استاد مشاور:دکتر مهسا نادی فر…. نگارش:اعتماد رئوفی
  92. تأثیر کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی بر موفقیت محصول جدید (موردمطالعه: شرکت کاله)….استاد راهنما:دکتر محمدحسن کارگر…..استاد مشاور: دکتر پرویز نصیری….نگارنده:افشین بابائی
  93. تأثیر هنر بصری بر ادراک و ارزیابی محصولات مصرفی …استاد راهنما:دکتر داوود حسین‌آبادی ساده … استاد مشاور:دکتر محسن خون سیاوش …نگارنده:امیر احمدی
  94. تأثیر پارامترهای مؤثر بر بهره‌وری تبلیغات اینترنتی … استاد راهنما:دکتر محمود صمدی… استاد مشاور:دکتر مجتبی کاشانی…. نگارش:امیر رهبر فرد
  95. تدوین مدل توسعه کسب‌وکار با استفاده از پتانسیل حیوانات خانگی(مطالعه موردی: شهر قزوین) … استاد راهنما:دکتر  آرش حاجی کریمی …استاد مشاور:دکتر یاسر قلی زاده …نگارش:امیر یخچالیان
  96. تأثیر تجربه پیشین خرید، صرفه‌جویی زمان و هزینه بر تمایل به سمت خرید آنلاین (مطالعه موردی: شرکت هواپیمایی ماهان) …استاد راهنما:دکتر فرید عسکری استاد مشاور:دکتر محمدرضا پاکروان …. نگارنده:آرش ابوتراب
  97. تأثیر بازاریابی مبتنی بر رابطه بر وفاداری، رضایت و اعتماد مصرف‌کننده…. استاد راهنما:دکتر داود ساده…. استاد مشاور:دکتر الیاس شیوانیان …نگارش:آسیه نعمتی
  98. بررسی تأثیر هوش هیجانی بر عوامل ذهنی _اجتماعی عملکرد انسانی کارکنان شرکت ایران‌خودرو … استاد راهنما:دکتر موسی احمدی …استاد مشاور:دکتر مهدی شعبان زاده ….نگارش:باقر کشاورز افشار
  99. شناسایی پارامترهای مؤثر بر قابلیت درک‌شده برنامه‌های موبایل بر بازگشت مجدد مشتری …. استاد راهنما:دکتر کامیار کاوش دکتر سارا دودانگهاستاد مشاور:دکتر شیما طاهرخانی ….. نگارش:بهروز یزدی
  100. شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری (مورد مطالعه: اداره کل آموزش‌وپرورش استان قزوین)….استاد راهنما:دکتر بابک حاجی کریمی دکترسعید محمدلو …. استاد مشاور:دکتر ایرج رحمانی …. نگارنده:بهزاد ساقریچیان
  101. تأثیر یکپارچگی فناوری اطلاعات بر عملکرد رقابتی کسب‌وکار با نقش انعطاف‌پذیری و چابکی زنجیره تأمین (موردمطالعه: ایران‌خودرو)….استاد راهنما:دکتر موسی احمدی … استاد مشاور:دکتر سید جلال‌الدین غنچه ….. نگارنده:پانته‌آ نیکو سخن طیار
  102. تأثیر بازاریابی سبز بر روی اعتماد و وفاداری مصرف‌کنندگان (مورد مطالعه: فروشگاه حافظ)…استاد راهنما:دكتـر داوود ساده …استاد مشاور:دكتـر محمد کاظمی…..نگارش:پروانه کریم­پور
  103. تأثیر اپلیکیشن‌های موبایل بر بازگشت مجدد مشتریان با نقش میانجی رضایت مشتری … استاد راهنما:دکتر فرید عسگری…استاد مشاور:دکتر شیما طاهرخانینگارش:پیمان ایروانیان
  104. عوامل مؤثر بر سودآوری شرکت‌های بیمه در ایران با استفاده از شاخص ارزش‌افزوده اقتصادی- مطالعه شرکت‌های بیمه‌ای فعال در بورس اوراق بهادار تهران …استاد راهنما:دکتر موسی احمدی…  استاد مشاور:دکتر محمدرضا پاکروان …. نگارنده:ثریا عابدی
  105. بررسی و ارزیابی وفاداری مشتریان بانک‌های تجاری ایران با رویکرد مدل‌سازی معادلات ساختاری … استاد راهنما:دکتر موسی احمدی … استاد مشاور:دکتر مهدی شعبان زاده … نگارش:جعفر اسدالله زاده
  106. بررسی عوامل مؤثر بر بهبود اجرایی شدن طرح‌های استراتژیک در سازمان‌ها (مورد مطالعه شهرداری استان قزوین)…استاد راهنما:دکتر منصوره گلمیمی …. استادمشاور:دکتر پرویز نصیری … نگارنده:حامد چگینی
  107. تأثیر ادراک و دانش مشتریان از محصولات بر رفتار خرید آن‌ها، مطالعه موردی: صنعت پوشاک …. استاد راهنما:دکتر اکبر بهمنی ….استاد مشاور:دکتر مهدی شعبان زاده … نگارنده:حدیث کفایتی
  108. شبیه‌سازی رفتار مصرف‌کنندگان با بکارگیری رویکرد سیستم داینامیک… استاد راهنما:دکتر بابک حاجی کریمی … استاد مشاور:دکتر ایرج رحمانی …. نگارش:حسین طاهرخانی
  109. تاثیر منابع انسانی بر روی مولفه های نوآوری در صنعت بیمه(مورد مطالعه بیمه ایران) … استاد راهنما:دکتر فرزاد آسایش …. استاد مشاور:دکتر داود حسین آبادی ساده … نگارش:حسین طرز علی
  110. تأثیر رهبری اخلاقی بر تسهیم دانش کارکنان با میانجیگری انگیزه تسهیم دانش و هویت اخلاقی (مورد مطالعه: شعب بانک ملت استان تهران و البرز) استاد راهنما:دکتر علیرضا کوشکی … استاد مشاور:دکتر محسن خون سیاوش …. نگارنده:حمزه اسمعیلی
  111. تأثیر بازاریابی ویروسی در خرید خدمات بانکی … استاد راهنما:دکتر داود ساده … استاد مشاور:دکتر محمدکاظمی …. نگارش:حمید آسترکی
  112. شناسایی و اولویت‌بندی پارامترهای مؤثر بر رضایت مشتریان (مطالعه موردی: شرکت کارگزاری رسمی بیمه سایپا) …. استاد راهنما:دکتر محسن ذبیحی…. استاد مشاور:دکتر مهدی شعبان زاده … نگارش:خیرالله سبحانی
  113. بررسی تأثیر مدیریت دانش و سیستم‌های اطلاعاتی با میانجیگری توانمندسازی کارکنان بر عملکرد کارکنان (مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان پردیس کرج) … استاد راهنما:دکتر محسن ذبیحی….استاد مشاور:دکتر سارا دودانگه …نگارنده:داود نصاری
  114. شناسايي عوامل مؤثر بر گرايش مشتريان به گشايش اعتبارات اسنادی (مطالعه موردی: شعب بانک قوامين استان تهران) … استاد راهنما:دکتر  تيمور آقايیاستاد مشاور:دکتر غلامرضا رضايی … نگارنده:داوود فريور
  115. تأثیر یکپارچگی تکنولوژی اطلاعات بر عملکرد شرکت‌های تولیدکننده شیمیایی با توجه به نقش چابکی زنجیره تأمین …استاد راهنما:دکتر رضا شعبان نژاد خاص … استاد مشاور:دکتراحسان مصداقی … نگارش:راضیه شقاقی
  116. تأثیر شخصیت برند در شبکه‌های اجتماعی بر نگرش و تمایلات رفتاری با نقش جذابیت شخصیت برند (مطالعه موردی: هتل‌های شهر قزوین) ….      استاد راهنما:دکتر موسی احمدی دکتر سارا دودانگه … استاد مشاور:دکتر ایرج رحمانی….نگارنده:رقیه رحیمی آزاد بخت
  117. بررسی تأثیر بازاریابی شبکه‌های اجتماعی برافزایش سهم مشتری در بین فروشندگان لوازم ورزشی … اساتید راهنما : دکتر تیمور آقایی دکتر سید سالار حسینی غنچه … استاد مشاور: دکتر پرویز نصیری … نگارنده : روح اله دالوند
  118. رتبه‌بندی مکانیزم‌های ترویج در بازاریابی B2B با استفاده از روشهای ابتکاری استاد راهنما:دکتر داوود ساده … استاد مشاور:دکتر سعید محمدلو … نگارش:رویا نقیبی
  119. بررسی رابطه الگوی رفتار آنلاین مشتریان و استراتژی بازاریابی اینترنتی(موردمطالعه: شعب بانک ملت شهر قزوین) … استاد راهنما:دکتر محمدحسن کارگر استاد مشاور:دکتر رسول لطفی …نگارنده:زهرا موحد زاده
  120. تأثیر ارزش‌آفرینی مشارکتی بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی راه‌حل برتر خدمات (مورد مطالعه: شرکت حمل‌ونقل محمد امین مرکزی  شهر اراک­)استاد راهنما: دکتر منصوره گل میمی … استاد مشاور: دکتر سید جلال‌الدین حسینی غنچه …نگارنده: سجده میرزابیگی
  121. تأثیر ارزش‌آفرینی مشارکتی بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی راه‌حل برتر خدمات (مورد مطالعه: شرکت حمل‌ونقل محمد امین مرکزی  شهر اراک­)استاد راهنما: دکتر منصوره گل میمی … استاد مشاور: دکتر سید جلال‌الدین حسینی غنچه … نگارنده:سجده میرزابیگی
  122. تأثیر بازاریابی حسی برجذب و اعتماد مشتریان فروشگاه رفاه ابهر … استاد راهنما:دکتر موسی احمدی … استاد مشاور:دکتر محسن ترابیان …. نگارش: سعید قاسمی
  123. بررسی تأثیر تصمیم‌گیری مشارکتی در مسئولیت اجتماعی سازمان بر قصد استمرار در رفتارهای خیرخواهانه و روابط سازمان-کارمند با نقش رضایت ادراک‌شده کارکنان (مطالعه موردی: شهرداری شهر جدید هشتگرد)…..استاد راهنما:دکتر منصوره گل میمی …استاد مشاور:دکتر سید جلال الدین حسینی غنچه …. نگارنده:سمیرا جهت خواه
  124. تأثیر بازاریابی حسی بر ترغیب مصرف‌کننده به خرید کالا موردمطالعه فروشگاه زنجیره‌ای رفاه منطقه 2 تهران … استاد راهنما: دکتر محمد‌حسن کارگر …. استاد مشاوردکتر فاطمه علیجانی … نگارنده:سمیرا محمدی
  125. تأثیر نقدشوندگی سهام و راهبری شرکتی بر اهرم مالی در مراحل مختلف چرخه عمر شرکت … استاد راهنما:دکتر حلیمه رحمانی … استاد مشاور:دکتر ایرج رحمانی … نگارنده:سمیه طاهرخانی
  126. رابطه بین ویژگی‌های هیئت‌مدیره و ریسک‌پذیری بانک‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران… استاد راهنما:دکتر مجید داداشی نسب استاد مشاور:دکتر مهرداد رحمنی..نگارنده:سهراب ترکیان
  127. تأثیر برندها در گرایش به مد (مطالعه موردی : مشتریان فروشگاه مجازی پوشاک دیجی استایل)استاد راهنما:دکتر موسی احمدی استاد مشاور:دکتر محسن ترابیان نگارنده:سید محمد علی یزدانی
  128. تأثیر راحتی استفاده از خدمات بر پاسخ رفتاری مشتریان با نقش میانجی راحتی آنلاین درک‌شده ….استاد راهنما:دکتر کامیار کاوش دکتر سارا دودانگه … استاد مشاور:دکتر بابک حاجی کریمی … نگارنده:سید مسعود امامی میبدی
  129. بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی بر افزایش قدرت صادرات محصولات خرمای ایران(مورد مطالعه: شرکت پارسان دی ‌سمبل) … استاد راهنما:دکتر محسن ذبیحی جامخانه استاد مشاور:دکتر فاطمه علیجانی …. نگارنده:سیده زهرا افجه‌بش
  130. تأثیر ارزش های ویژه مشتری بر وفاداری مشتری(مطالعه موردی: شرکت نان سحر) … استاد راهنما:دکتر محمدحسن کارگر …. استاد مشاور:دکتر رسول لطفی … نگارش:شادی ولی‌پوری
  131. بررسی تأثیر تجربه مشتریان بر وفاداری آنان با در نظر گرفتن میزان پرداخت (موردمطالعه: شرکت گلوبال برند تویز) …. استاد راهنما:دکتر محمدحسن کارگر ….   استاد مشاور:دکتر مهدی شعبان زاده …. نگارنده:شاهین خسروی پور
  132. بررسی رابطه بین ریسک‌های بین‌المللی با روش‌های ورود به بازارهای خارجی…..استاد راهنمادکتر کامیار کاوش …. استاد مشاور :دکتر بابک حاجی کریمی …. نگارش :شیدا غفوری طرقی
  133. بررسی رابطه بین کیفیت زندگی شغلی و رضایت از زندگی با در نظر گرفتن نقش میانجی احساس امنیت اجتماعی موردمطالعه: حوزه درمان سازمان تأمین اجتماعی استان البرز … استاد راهنما:دکتر منصوره گل میمی …. استاد مشاور: دکتر سارا دودانگه … نگارش :شیرین غلامرضا الویری
  134. ارزیابی اثرات اجتماعی- اقتصادی وقایع بر رضایتمندی و وفاداری مشتری) مطالعه موردی: نمایشگاه بزرگ کتاب تهران … استاد راهنما:دکتر منصوره گل میمی … استاد مشاور:دکتر محمدرضا پاکروان …. نگارنده:شیرین فولادی نژاد
  135. تأثير به‌کارگيری رويه‌های حسابداری مديريت و روش‌های اندازه‌گيری عملکرد بر درک از عملکرد شرکت‌ها ….استاد راهنما:دکتر فرزین رضایی….استاد مشاور:دکتر محسن ترابیان…..نگارنده:صابر احمدی
  136. شناسایی و رتبه‌بندی علل و موانع تأخیر در پروژه‌های عمرانی با استفاده از رویکرد تحلیل سلسله مراتبی AHP (مطالعه موردی: پروژه‌های عمرانی ساخت بیمارستان)….استاد راهنما:دکتر فرزانه خلیلی ….استاد مشاور:دکتر یاسر قلی زاده ….نگارنده:صدف جوکار
  137. تأثیر اندازه و تخصص حسابرس در صنعت بر ارتباط بین دوره تصدی حسابرس و کیفیت افشاء شرکت … استاد راهنما:دكتر مهدی بشكوه …استاد مشاور:دكتر جلال‌الدین حسيني غنچه … دانشجو:صفورا رحماني الوند
  138. تأثیر تجربه فعالیت‌های بازاریابی مبتنی بر اپلیکیشن­های بازی بر پاسخ رفتاری مشتریان با نقش میانجی ارزش درک‌شده….استاد راهنما:دکتر کامیار کاوش … دکتر سارا دودانگهاستاد مشاور:دکتر احسان مصداقی…. نگارش:عبدالرحیم ولیمحمدی
  139. بررسی تاثیرعدالت سازمانی بر کارآفرینی سازمانی با نقش میانجی اعتماد سازمانی ….استاد راهنما دکتر اکبر بهمنی..استاد مشاوردکتر محسن ترابیاننگارندهعبداله محمدی
  140. شناسایی پارامترهای تأثیرگذار در ارائه خدمات بر افزایش رضایت كاركنان (موردمطالعه: بیمارستان تأمین اجتماعی تاکستان)…استادان راهنما:دکتر تیمور آقاییدکتر محمود صمدی …استاد مشاور:دکتر احسان مصداقی…نگارنده:عسل رحمانی
  141. تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر روی عملکرد سازمان (مورد مطالعه: شركت باميلو)استاد راهنما:دکتر محمود صمدیاستاد مشاور:دکتر محمدرضا پاکرواننگارش:عفت دشتکی حصاری
  142. تأثیر رهبری و نوآوری بر استراتژی تمایز و عملکرد شرکتاستاد راهنما:دکتر فرید عسگریاستاد مشاور:دکتر رسول لطفینگارش:علی اصغر گنج­خانلو
  143. بررسی تأثیر ادراك رویه­های منابع انسانی بر نگرش شغلی کارکنان با نقش میانجی انگیزه شغلی و عدم تعادل زندگی کاریاستاد راهنما:دکتر موسی احمدیاستاد مشاور:دکتر مهدی شعبان‌زادهنگارنده:علی اصفهانی
  144. بررسی تأثیر ظرفیت جذب دانش بر ارزش شرکت با در نظر گرفتن نقش میانجی سرمایه دانش و کاربرد دانش(مورد مطالعه:بیمه رازی) استاد راهنما:دکتر کامیار کاوش دکتر سارا دودانگهاستاد مشاور:دکتر احسان مصداقی نگارش: علی سپهر
  145. شناسایی شایستگی‌های لازم برای جذب و استخدام نیروی کار (مطالعه موردی بنیاد شهید قزوین)استاد راهنما:دکتر فاطمه علیجانیاستاد مشاور:دکتر سید سالارالدین حسینی غنچهنگارنده:علی گودرزوند چگینی
  146. بررسی نقش فرهنگ‌سازمانی در توانمندسازی و بهبود عملکرد کارکنان و سازمان (موردمطالعه: شرکت قالب‌های صنعتی ایران‌خودرو)استاد راهنما:دکتر علی‌اکبر بهمنیاستاد مشاور:دکتر سمیرا اسدینگارنده:علیرضا بیات
  147. شناسايي عوامل تأثیرگذار بر مدیریت پروژه‌های فناوری  اطلاعات در تکنولوژی کارت هوشمند سوخت استاد ‌راهنمادکتر‌فرزانه خلیلی استاد مشاوردکترایرج نجفی خلیل سرایی نگارندهعلیرضا رحمانی فرد
  148. بررسی بازاریابی داخلی محوری بر عملکرد با نقش کیفیت رابطه، تعهد کارکنان و تمایل به ماندگاری کارکنان استاد راهنما:دکتر کاوش کامیاراستاد مشاور:دکتر الیاس شیوانیان نگارش:علیرضا رمضانی روشن
  149. بررسي تأثیر فعالیت‌های بازاريابي رسانه‌ی اجتماعي بر ارزش ويژه برند و پاسخ به مشتريان در چارچوب مدل‌سازی معادلات ساختاري(مطالعه موردي: شركت ایران‌خودرو) استاد راهنما: دكتر محمود صمدياستاد مشاور:دکتر مهدی شعبان زادهنگارنده: فاطمه نيكونام ايراني
  150. تاثیر محیط و نوع تصمیم بر موفقیت هوش تجاری شرکت بهره‏وری انرژی ایران استاد راهنما:دکتر منصوره گل میمی استاد مشاور:دکتر سید جلال الدین حسینی  غنچهنگارش:فائزه وردی
  151. تأثیر نگرش برند و تبلیغات دهان‌به‌دهان الکترونیکی بر تمایل برای پرداخت بیشتر با نقش هویت برند -مصرف‌کننده و ارزش برند (بانک شهر شعبه تاکستان)استاد راهنما:دکتر بابک حاجی کریمیدکتر سعید محمدلواستاد مشاور:دکتر ایرج رحمانینگارش:فرزاد رحمانی
  152. تأثیر مدیریت منابع انسانی استراتژیک بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی جو ارتباطی کارکنان و گرایش کارآفرینی (مطالعه موردی: کارکنان ارشد مدیریت‌های اجرایی ۹ گانه شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین)استاد راهنما:دکتر مهدی خیراندیشاستاد مشاور:دکتر محسن خون سیاوشنگارش:فرزاد مهرعلیان
  153. بررسی تأثیر پیاده‌سازی رویکرد مدیریت پروژه چابک در موفقیت پروژه‌های راه و شهرسازی استاد راهنما:دکتر کامیار کاوش استاد مشاور:دکتر ایرج نجفی نگارنده:فرزانه خلیل‌آبادی
  154. تأثیر تناسب شخص-شغل، تناسب شخص- سازمان بر عملکرد شغلی با نقش رضایت شغلی (موردمطالعه سازمان تأمین اجتماعی قزوین)استاد راهنما:دکتر اکبر بهمنیاستاد مشاور:دکتر رسول لطفینگارش:فرشاد محمدیان خانسری
  155. شناسایی عوامل مؤثر رهبری تحول‌آفرین و تأثیر آن بر رفتار کارکناناستاد راهنما:دکتر سمیرا اسدیاستاد مشاور:دکتر محمود صمدینگارش:فرهاد جباری خونانی
  156. تأثیر فرهنگ، شخصیت، انگیزش بر ارزش ویژه برند با نقش ارزش مشتری(مورد مطالعه : برند کاله)استاد راهنما:دکتر فرید عسگریاستاد مشاور:دکتر یاسر قلی زاده اتانینگارش:فریدون اصل زارع
  157. نقش شبکه‌های اجتماعی در پاسخ‌گویی شرکت و رضایت مشتریان با در نظر گرفتن نقش ارتباطات (مورد مطالعه: بیمه پاسارگاد شعب استان قزوین) استاد راهنما:دکتر محمدحسن کارگراستاد مشاور:دکتر مهدی شعبان زادهنگارش:فریماه آرین فر 
  158. رتبه‌بندی عوامل مؤثر خارجی و داخلی مؤثر بر عملکرد صادرات استاد راهنما: دکتر آرش حاج کریمی استاد مشاور: دکتر محمود صمدینگارش:کامران پرتوی یکتا
  159. تأثیر سرمایه فکری بر ظرفیت جذب و نتایج عملکرد بانک آیندهاستاد راهنما:دکتر رضا شعبان نژاداستاد مشاور:دکتر پرویز نصیرینگارش:کمال بختیاری
  160. تأثیر رویه‌های مدیریت منابع انسانی بر هوش فکری و نوآوریاستاد راهنما: دکتر موسی احمدیاستاد مشاور: دکتر مهدی شعبان زادهنگارنده:مازیار فیضی رودسری
  161. بررسی تأثیر تعهد و تجربه صادرات بر عملکرد صادرات با نقش موانع صادرات درک‌شده و فعالیت‌های شبکه‌ایاستاد راهنما:دکتر سعید محمدلواستاد مشاور:دکتر ايرج رحمانينگارنده:مجتبي كرمي
  162. تأثیر یادگیری محوری و رهبری تحول‌آفرین بر خلاقیت کارکناناستاد راهنما:دکتر منصوره گل میمیاستاد مشاور:دکتر بابک حاجی کریمینگارنده:مجید رحمانی
  163. تأثیر قابلیت، استراتژی‌های بازاریابی و قدرت سازمانی بر عملکرد شرکت‌ها(مطالعه موردی: شركت هواپيمايي آسمان)استاد راهنما:دکتر تيمور آقايي دكتر محمود صمدي استاد مشاور: دكتر مهدي شعبان زاده نگارش:مجيد نيكدل اقدم
  164. تأثیر مدیریت منابع انسانی سبز بر مدیریت زنجیره تأمین سبز (مورد مطالعه: ایران‌خودرو)استاد راهنما:دکتر بابک حاجی کریمیاستاد مشاور:دکتر محسن ترابیاننگارش:محسن خدایی
  165. تأثیر اپلیکیشن‌های موبایل بر تکرار خرید با نقش میانجی تجربه مشتری (مورد مطالعه: بانک گردشگری)استاد راهنما:دکتر بابک حاجی کریمی دکتر سعید محمدلواستاد مشاور:دکترایرج رحمانینگارنده :محسن محبی
  166. تأثیر قابلیت‌های فناوری اطلاعات بر عملکرد سازمانی و چابکی فرآیندها با نقش تعدیل‌گر نگرش استراتژیک(مورد مطالعه: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری)استاد راهنما:دکتر اکبر بهمنی استاد مشاور:دکتر محسن ترابیاننگارنده:محسن محمدرضایی
  167. تأثیر عوامل جذابیت بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان در مراکز خرید استاد راهنما دکتر فرزاد آسایش استاد مشاوردکتر سارا دودانگه نگارندهمحمد جوادی اینانلو
  168. تأثیر رویه‌های مدیریت منابع انسانی مبتنی بر دانش بر نوآوری با نقش سرمایه انسانیاستاد راهنمادکتر فرید عسگریاستاد مشاوردکتر یاسر قلی زاده آتانینگارشمحمدحسین مهرعلیان
  169. تأثیر سیستم کاری عملکرد بالا بر نوآوری سازمانی با نقش میانجی آوای کارکنان استاد راهنما:دکتر کامیار کاوشاستاد مشاور:دکتر بابک حاجی کریمینگارش: محمد رحیم درخواه
  170. تأثیر سبک رهبری تحول‌آفرین در تیم پروژه توسعه سیستم اطلاعاتی بر انگیزش کارکنان با نقش میانجی تمرکز نظارتی پیشبردی (مورد مطالعه: شرکت سامانه‌های کاربردی کلان همگام سکه)استاد راهنما:دکتر محمدحسن کارگراستاد مشاور:دکتر جمیل اونقنگارش:محمدرضا اشرفی
  171. تبیین و ارائه عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتری در مجتمع دهاتیاستاد راهنما:دکتر بابک حاجی کریمیاستاد مشاور:دکتر ایرج رحمانینگارنده:محمدرضا پور اکبر
  172. شناسایی عوامل مؤثر بر تبلیغات با فنون نورومارکتینگ استاد راهنما:دکتر بابک حاجی کریمیاستاد مشاور:دکتر جمیل اونقنگارش:محمدرضا رضائی
  173. تأثیر بازاریابی ویروسی به‌واسطه کیفیت خدمات بر تمایل خرید مجدد مصرف‌کنندگاناستاد راهنما:دكتر آرش حاجي كريمياستاد مشاور:دكتر سید جلال­الدین حسيني غنچهنگارش:محمدرضا قانعي
  174. تأثیر پیش‌شرط‌های سازمانی -فردی بر سرمایه روان‌شناختی کارکنان و پیامدهای حاصل از به‌کارگیری سرمایه روان‌شناختی در کار (مطالعه موردی: کارکنان بیمارستان ولی‌عصر رزن)استاد راهنما:دکتر بابک حاجی کریمیاستاد مشاور:دکتر شیما طاهرخانیپژوهشگر:محمد نامدار
  175. شناسایی و رتبه‌بندی عوامل کلیدی موفقیت صنعت لیزینگ استاد راهنمادکتر موسی احمدیدکترمحمدلو استاد مشاوردکتر رسول لطفینگارش محمود مرادی نژاد
  176. تأثیر قیمت و ارتباط آن با عوامل انگیزشی و رفتار مصرف‌کنندگان در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل استاد راهنما:دکتر موسی احمدیاستاد مشاور:دکتر محمدرضا پاکروان نگارنده:مریم پهلوان پور
  177. تأثیر رهبری تحول‌آفرین بر آوای کارکنان با نقش درگیری کار و هویت رابطه‌ای استاد راهنما:دکتر رضا شعبان نژاد استاد مشاور:دکتر محمود صمدی نگارش:مسعود کبیری
  178. بررسی تأثیر ویژگی‌های شبکه اجتماعی بر پاسخ رفتاری مشتریان (بانک شهر شعبه تاکستان)استاد راهنمادکتر بابک حاجی کریم دکتر سعید محمدلواستاد مشاوردکتر ایرج رحمانینگارشمصطفی طاهرخانی
  179. تأثیر قابلیت‌های فناوری اطلاعات بر چابکی سازمانی با نقش هزینه فناوری اطلاعاتاستاد راهنما:دکتر رضا شعباننژاداستاد مشاور:دکتر پرویز نصیری نگارش:معصومه حاتمیان
  180. تأثیر ارائه خدمات الکترونیکی بر تقاضای مشتری با نقش ریسک درک‌شده، موقعیت محصول، رتبه‌بندی تجمعی مشتریاستاد راهنما:دکتر کامیار کاوشدکتر سارا دودانگهاستاد مشاور:دکتر شیما طاهرخانینگارش:مهدی شاعری
  181. تاثیر رضایتمندی و اعتماد بر وفاداری مشتریاناستاد راهنما:دکتر داود سادهاستاد مشاور:دکتر مجتبی کاشانینگارش:مهدی شاهمیری
  182. شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر قبول بانکداری اینترنتی با به‌کارگیری تکنیک AHP و TOPSIS استاد راهنما:دکتر آرش حاجي­كريمي استاد مشاور:دکتر مجتبی كاشاني نگارش:مهرداد كرمي
  183. تأثیر مدیریت منابع انسانی سبز بر عملکرد محیطی با نقش تعهد سازمانی کارکنان و رفتار دوستانه با محیط استاد راهنما:دکتر کامیار کاوشاستاد مشاور:دکتر الیاس شیوانیاننگارش:مهناز محسنی پور
  184. بررسی تأثیر مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی جو روابط میان کارکنان(مطالعه موردی: شرکت بیمه آتیه سازان حافظ)استاد راهنما:دکتر منصوره گل میمیاستاد مشاور:دکتر سید جلال الدین حسینی غنچهنگارنده:میترا مصطفایی
  185. تأثیر ارزش‌های فرهنگی بر تمایل خرید محصولات سبز با نقش نگرش محیطی، هنجارهای ذهنی و دردسرهای ناشی از خرید سبزاستاد راهنما:دکتر کامیار کاوش استاد مشاور:دکتر الیاس شیوانیان نگارنده:میثم رضازاده شوشتری
  186. تأثیر اقدامات سایبری مبارزه با فیشینگ در امنیت تجارت الکترونیک(موردمطالعه: کارکنان پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ایران)استادان راهنمادکتر تیمور آقایی دکتر سید سالارالدین حسینی غنچهاستاد مشاوردکتر پرویز نصیرینگارندهمیلاد جلالوند
  187. تأثیر رهبری تحول‌آفرین بر رضایت شغلی کارکنان با نقش میانجی عدالت سازمانیاستاد راهنما:دکتر فرید عسگریاستاد مشاور:دکتر رسول لطفینگارنده: میلاد دلداده
  188.  نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات بر بازاریابی بیمه عمر در شرکت­های بیمه‌ای حاضر در بورس اوراق بهادار تهراناستاد راهنما:دکتر فرزانه خلیلیاستاد مشاور:دکتر ایرج رحمانیپژوهشگر:نسرین حرآبادی فراهانی
  189. تأثیر ویژگی‌های وب‌سایت آنلاین بر وفاداری آنلاین با نقش میانجی اعتماد آنلایناستاد راهنما:دکتر رضا شعبان نژاداستاد مشاور:دکتر پرویز نصیرینگارش:

    نسیم بیگم صدری

  190. مطالعه مقایسه تأثیر تبلیغات تلویزیونی و شبکه اجتماعی بر ایجاد ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: نمایندگی‌های شرکت خودروسازی سایپا شهر تهران)استاد راهنما:

    دکتر منصوره گل میمیاستاد مشاور:دکتر محسن خون سیاوشنگارنده:نیلوفر قنادی

By |2020-08-05T07:24:13+00:00ژوئن 26th, 2018|دسته‌بندی نشده|0 Comments

About the Author:

Leave A Comment