Mobile menu
روز شمار تاسیس دانشگاه: 3684 روز

پایان نامه ها - مدیریت

1-بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان در بیمه¬های زندگی طبق مدل سروکوال (مطالعه موردی: بیمه ایران شهر قزوین) ... نگارنده:مریم خلج ... استاد راهنما:دکتر رضا شعبان‌نژادخاص ... استاد مشاور:دکتر محسن ترابیان

2-بررسی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران بر وفاداری آنها (مطالعه موردی: دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی شهر رشت) ... نگارنده:محدثه غلامی اشکیکی ...استاد راهنما:دکتر تیمور آقایی ...استاد مشاور:دکتر فرجام کایدپور

3.      بررسی بهره وری بانک اقتصادنوین ازطریق مدیریت ارتباط بامشتری(موردمطالعه: شعبه تاکستان ) ... نگارنده:آرزو رحمانی ...استاد راهنما:دکتر منصوره گل میمی ... استاد مشاور:دکترمهدی شعبان زاده

4.      برآورد تابع هدانیک قیمت لپ‌تاپ در بازار تهران ... نگارنده:امیر رحمانی ... استاد راهنما:دکتر منصوره گل‌میمی ... استاد مشاور:دکتر محمدرضا پاکروان

5.      ارائه الگویی برسنجش رضایت‌مندی مشتریان بانک ملت (مطالعه موردی: شهر تاکستان) ... نگارنده:زهره رحمانی ...استاد راهنما:دکتر منصوره گل میمی ... استاد مشاور: دکتر مهدی شعبان­زاده

6.     شناسایی رابطه بین عملکرد مدیریت محیطی بر روی عملکرد مالی در شرکت‌های چندملیتی ... نگارنده:زهره شریفی ...استاد راهنما: دکتر رضا شعبان نژاد ... استاد مشاور:دکتر محمدرضا پاکروان

7.     بررسی نقش بازاریابی داخلی بر صورت‌های مالی شرکت‌های بازرگانی استان قزوین با تأکید بر بازارگرایی ... نگارش:علی زارع‌پور ...استاد راهنما: دکتر آقایی ...استاد مشاور: دکتر کایدپور

8.     بررسی تأثیر بازاریابی رسانه‌ی اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری برند در مشتریان فروشگاه‌های دیجیتالی در تهران ... نگارش:فاطمه رضایی ... استاد راهنما:دکتر تیمور آقایی ...استاد مشاور:دکتر مهدی شعبان زاده

9.     بررسی رابطه‌ی بین بازارگرایی و موفقیت محصول جدید (مطالعه‌ی موردی: شرکت‌های فعال رایانه‌ای کرج) ... نگارش:فرشته استاد ...استاد راهنما:دکتر منصوره گل میمی ...استاد مشاور:دکتر مهدی شعبان زاده

10.بررسی رابطه بین خدمات الکترونیکی بر میزان رضایتمندی مشتریان موردمطالعه:(سازمان تأمین اجتماعی استان قزوین)... نگارنده کیوان رحمانی ... استاد راهنما : دکتر رضا شعبانژاد : استاد مشاور: دکتر محسن ترابیان

11.بررسی تأثیر ابعاد شخصیت برند بر رضایت مشتریان فروشگاه هایپرمارکت قزوین  ... نگارنده:محمد احمدی ...استاد راهنما:دکتر منصوره گل میمی ...استاد مشاور: دکتر مهدی شعبانزاده

12.بررسی عملکرد بازاریابی در صنعت بیمه استان قزوین با رویکرد کارت امتیازی متوازن (BSC) ... نگارنده:محمدعلی پارساپور ... استاد راهنما: دکتر تیمور آقایی ...استاد مشاور: دکتر فرجام کایدپور

13.شناسایی رابطه بین دانش مالی در عملکرد افراد (مطالعه موردی : موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی تاکستان)... نگارش:رضا یاری درمشکانلو ... استاد راهنما:دکتر فرید عسگری ...استاد مشاور: دکتر محمدرضا پاکروان

14.بررسی تأثیر سبک­های تصمیم­گیری مدیران بر عملکرد مدارس (موردمطالعه: مدارس مقطع دبیرستان شهرستان ساوجبلاغ) ... نگارنده: مهدی طالبی ... استاد راهنما:  دکتر کامیار کاوش ...استاد مشاور: دکتر جمال الدین حسینی غنچه

15.بررسی تأثیر  تاکتیک­های بازاریابی رابطه‌مند بر رضایت مشتریان بیمه آسیا (مطالعه موردی:شهر قزوین) ... نگارنده:مینا نجفی ...استاد راهنما:دکتر تیمور آقایی ...استاد مشاور:دکتر مهدی شعبان زاده

16.بررسی اثر فرهنگ بازاریابی چندبعدی بر عملکرد شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات گردشگری در استان تهران ... نگارنده:نیلوفر یاراحمدی ... استاد راهنما: دکتر منصوره گل‌میمی ...استاد مشاور: دکتر مهدی شعبان‌زاده

17.جایگاه‌یابی برند بانک‌ها و ترسیم نقشه ادراکی رقبا از دیدگاه مشتریان (مطالعه موردی بانک مهر اقتصاد در استان قزوین) ... نگارنده:هادی محمدی ... استاد راهنما:دکتر رضا شعبان‌نژاد خاص ...استاد مشاور:دکتر محمدرضا پاکروان