🔴اطلاعیه دستور العمل برگزاری امتحانات پایان ترم

🔻قابل  توجه اساتید محترم
احتراما با توجه به برگزاری امتحانات پایان ترم نیمسال جاری از مورخ ۱۴۰۳/۱۰/۲۲ خواهشمنداست همکاری لازم جهت رعایت موارد ذیل را بعمل آورید:
۱. تمامی امتحانات طبق برنامه امتحانی مندرج در سامانه آموزش که در ابلاغ اساتید  هم ثبت گردیده است بصورت حضوری برگزار خواهد شد
۲. از ثبت هرگونه نمره برای دانشجویانی که در جلسه امتحان پایانترم غیبت دارند خودداری شود.
۳. سوالات امتحانی بایستی در سربرگ دانشگاه تهیه شده و مهلت تحویل سوالات از ۱ دی ماه شروع و  تا  حداکثر ۲۰ دی ماه  میباشد.جهت تحویل سوالات، یک نسخه از سوال امتحانی خود را به دایره امتحانات تحویل نمایید. و یا یه ایمیل دانشگاه ارسال فرمایید

دقت گردد در هر صورت ذکر اطلاعات ذیل برای هر درس الزامیست، در غیر اینصورت تکثیر سوالات امکانپذیر نمی‌باشد:
اطلاعات مورد نیاز: عنوان دقیق درس، روز و ساعت امتحان، تعداد دقیق دانشجو، مدت زمان پاسخگویی، تعداد پاسخنامه مورد نیاز، وسایل مجاز جهت همراه داشتن در آزمون از قبیل ماشین حساب،  امتحان جزوه باز یا بسته و ذکر عنوان مجاز  کتاب و ….
چنانچه سوالات در بازه مذکور، تحویل نگردد، تکثیر سوالات به عهده استاد محترم درس می‌باشد.
۴. حضور استاد محترم  از شروع  آزمون در سالن امتحانات الزامیست
۵. پاسخنامه‌های امتحانی پس از اتمام آزمون فقط تحویل استاد محترم درس خواهد شد.
۶. مهلت تصحیح اوراق و ثبت اولیه نمرات حداکثر ۱۰ روز پس از برگزاری امتحان بوده و پس از ثبت اولیه استاد محترم ۳ روز فرصت بررسی اعتراضات دانشجویی و ثبت نهایی نمرات را دارد.
۷. رعایت دستورالعمل فوق برای اعضای محترم هیات علمی و اساتید محترم مدعو الزامی بوده و عدم رعایت آن در ارزیابی آموزشی استاد لحاظ خواهد شد.

پیشاپیش از توجه شما عزیزان کمال تشکر را داریم.

🔸حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی🔸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *