🔴.قابل توجه اساتید محترم
*-سوالات امتحانی حتماً می­بایست در فرمت ویژه که در پنل کاربری هر استاد وجود دارد با تکمیل کلیه موارد خواسته شده در بالای سربرگ و همچنین درج بارم هر سوال تایپ و دو هفته قبل از امتحان تحویل اداره امتحانات واحد گردد. حداکثر ۲۰ دی ماه
* -حضور مدرس در جلسه امتحان الزامی است.
*- در برگه سؤال، نمره میان ترم ۱۰ از ۱۰  نمره و پایان ترم ۱۰ از ۱۰‌ نمره به صورت جداگانه مشخص گردد.(قابل ذکر است مجموع نمرات میان ترم و پایان ترم نباید از 20 نمره بیشتر باشد. )
*- مستندات امتحان پایان ترم، همراه با پاسخنامه­ های پایان ترم، تحویل اداره امتحانات گردد.
*- تعداد برگه های سؤال حتی الامکان از 2 صفحه بیشتر نباشد.
* -مدت زمان پاسخگویی از۱۰۰  دقیقه بیشتر نباشد.
* -مقتضی است قبل از شروع امتحانات، نسبت به فعال­سازی نام کاربری و کلمه عبور و دریافت ابلاغ امتحانات در سامانه سیدا اقدام فرمایید.( در صورت عدم اطلاع از نحوه فعال­سازی نام کاربری و کلمه عبور با همکاران آی تی تماس بگیرید.
شماره تماس  02835247383 – 09391835907 داخلی 113)
با تشکر

🔸معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی🔸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *